Lägga ifrån sig nallen utan att koppla in laddaren?! :surprised: Skulle inte tro det...
 
Pff inte en chans.

Heta kandidater:
- True wireless hörlurar
- Google Stadia abonnemang

- kanske robotdammsugare hänger kvar
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Heta kandidater:
- True wireless hörlurar
- Google Stadia abonnemang
Vadå kandidater? "Tävlingen" är avgjord:

Kvinna visar upp en mobilparkeringslåda med texten "Mobilér", intill en tom sådan låda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jojo det förstod jag. Tänkte mer på vad som kommer sälja mycket
 
En sådan låda köpte min fru för flera år sedan på Gekås. Dock i utförandet "skabby chic".
 
Det är bara ta nån gammal låda som man redan har. Onödig sak att köpa så det ska produceras mer onödigt som sen hamnar på loppisen.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Det följer ju med en låda när man köper en mobiltelefon...
Har för övrigt aldrig köpt någon av tidigare års "Årets julklappar". Tänker inte göra det i år heller.

Årets julklapp till mig själv har jag redan köpt. En kap- och gersåg med arbetsbord :D
 
  • Gilla
Johannes Carlsson
  • Laddar…
richardtenggren
Utsättaren Utsättaren skrev:
En sådan låda köpte min fru för flera år sedan på Gekås. Dock i utförandet "skabby chic".
Beklagar! ;)
 
  • Gilla
Pytt och 1 till
  • Laddar…
Bjor Bjor skrev:
Det är bara ta nån gammal låda som man redan har.
Eller så lägger man bara telefonen på ungefär samma plats som man gjort de senaste åren... Kan nog fungera det med...
 
  • Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
Ja det kan jag säga, INGEN i vår familj kommer köpa en sådan julklapp!

:oops:

Vi har haft vår i fyra år... En praktisk sak vi köpte rätt billigt i en "designbutik" på Smögen.
Våra döttrar måste lägga sina mobiler i lådan/på bänken när de skall sova. När de börjar gymnasiet styr de själva över mobilerna. Hälften av döttrarna har ett par/några år kvar.

Mobilladdningsstation med texten "MOBILER", flera mobiltelefoner och laddningskablar på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Fario Fario skrev:
Ja det kan jag säga, INGEN i vår familj kommer köpa en sådan julklapp!

:oops:

Vi har haft vår i fyra år... En praktisk sak vi köpte rätt billigt i en "designbutik" på Smögen.
Våra döttrar måste lägga sina mobiler i lådan/på bänken när de skall sova. När de börjar gymnasiet styr de själva över mobilerna. Hälften av döttrarna har ett par/några år kvar.

[bild]
Precis den modellen vi har. Skillnaden är att vår användes för ändamålet i en vecka, sen blev den successivt fylld med kvitton.
 
  • Gilla
Fario
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.