Hej experter
Orkar inte diska för hand så nu måste ni verkligen hjälpa mig. .
Vi har gjort ren dom vanliga filtren som är under korgen. Men tvättmaskinen fortsatte att stanna och låste upp sig utan någon larm blink. Vi har testat flera gånger att tryckt igång den. Dock har vi ej testat "norsk reset" men känns inte som det hjälper.
Det är en ikea rengöra , ganska säkert att det är elektrolux.
Tacksam för svar
 
  • Diskmaskin med öppen dörr och synlig vattenansamling i botten under diskkorgen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Diskmaskin öppen med synliga kontrollknappar och ingen larmindikator tänd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En sak jag undrar över. Ska det gå att blåsa i avloppsslangen? Eller sitter det en backventil där? Det går inte att blåsa i den jag har nu.
 
Tog tryckluften och blåste i avloppsslangen ganska så fort så släppte det och började bubbla. Den funkar igen just nu. Hoppas den går ett tag till
 
Din tvättmaskin ser ut som en diskmaskin
 
ChOff ChOff skrev:
Din tvättmaskin ser ut som en diskmaskin
Haha vafan. Jag blandar ihop det ibland men egentligen tvättar ju denna också och är en maskin
 
A
2 2hjul skrev:
Haha vafan. Jag blandar ihop det ibland men egentligen tvättar ju denna också och är en maskin
Det förklarar allt luddet i avloppsslangen,tvättat kläder nyligen??
:crysmile::crysmile:
 
Hözu
 
A
2 2hjul skrev:
En sak jag undrar över. Ska det gå att blåsa i avloppsslangen? Eller sitter det en backventil där? Det går inte att blåsa i den jag har nu.
Ja där satt en backventil..
 
electroluxaren skrev:
Ja där satt en backventil..
Okej, kan jag ha förstört något när jag blåste i avloppsslangen? Den har funkat i 2 program nu iallafall. Tack för svaret
 
A
Detär en gummiflärp som kanske inte gjorde någon srörre nytta ändå
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.