Fairlane
Har ni fyllt på blinkersolja på sistone?

 
  • Haha
  • Gilla
muraren2 och 5 till
  • Laddar…
Mikael_L
Fairlane Fairlane skrev:
Har ni fyllt på blinkersolja på sistone?

[media]
Ja, jag gjorde det i onsdags faktiskt.
Det var en Audi som jag körde efter, som påminde mig. :)
 
  • Gilla
fgo och 2 till
  • Laddar…
Menar du.... på allvar.... att den där bilen med innehållande framförare, verkligen gjorde DET? :surprised:

Eller var det för att företeelsen, som vanligare är, INTE gjorde det?? :poop:
 
Normalt är det framförare, men det finns bakförare som talar om för framföraren hur den ska framföra fordonet.

Protte
 
Mikael_L
Nu säger jag inget mer, grodan ska överleva. :crysmile:
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Mikael_L
prototypen prototypen skrev:
Normalt är det framförare, men det finns bakförare som talar om för framföraren hur den ska framföra fordonet.

Protte
Får man själv då berätta hur fordonet ska bakföras ... låter rimligt i alla fall ... :thinking:

protte
Har du inte jobb att göra, så du får åka hem någon gång? :cool:
 
Vad körde du innan du körde audin?
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Får man själv då berätta hur fordonet ska bakföras ... låter rimligt i alla fall ... :thinking:

protte
Har du inte jobb att göra, så du får åka hem någon gång? :cool:
Blev lite ledigt idag och medan man får i sig en kebab med pommes hinner man skriva en del blajs.

Prutte
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Om fordonet inte framförs på rätt sätt kan det lagföras...

Prutte
 
Sällan man låter sig förföras av sådant framförande. Eller hänföras. Däremot borde ju någon bortföras...
 
Bättre bortkommen och omkörd än
Omkommen och bortkörd.........

Prutte
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Larsa Larsa skrev:
Ringde tinnitusmottagningen. Dom bad mig lämna ett meddelande efter pipet....
"Hello, and welcome to the mental health hotline.
If you are obsessive-compulsive, press 1 repeatedly.
If you are co-dependent, please ask someone to press 2 for you.
If you have multiple personalities, press 3, 4, 5 and 6.
If you are paranoid, we know who you are and what you want. Stay on the line so we can trace your call.
If you are delusional, press 7 and your call will be transferred to the mother ship.
If you are schizophrenic, listen carefully and a small voice will tell you which number to press.
If you are a manic-depressive, it doesn't matter which number you press no one will answer.
If you are dyslexic, press 9696969696969.
If you have a nervous disorder, please fidget with the hash key until a representative comes on the line.
If you have amnesia press 8 and state your name, address, phone number, date of birth, social security number and your mother's maiden name.
If you have post-traumatic stress disorder, slowly and carefully press 000
If you have bipolar disorder, please leave a message after the beep or before the beep. Or after the beep. Please wait for the beep.
If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9.
If you have low self-esteem, please hang up. All our operators are too busy to talk to you.
 
  • Haha
  • Gilla
Gammelnörden och 1 till
  • Laddar…
Man håller en stor hund framför skylt som instruerar att plocka upp hundbajs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 4 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
Jag har pluggat i Kronohäktet, det var ett skämt som funkade under hela studietiden:

Man fick ett telefonsamtal från någon. Vid något tillfälle kommer frågan:
- Vad gör du?
- Sitter i häktet.
- Vaaaa?
- Ja, pluggar.

:D
Jo idag har lärarna sina föreläsningar och annat i Sociala huset/gamla Sahlgrenska.

OM någon idag kan säga om föreläsningen sker i gamla obduktionsrummet eller inte, det vet jag inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.