Sittställning
Svar 2.

Jag lider av fruktansvärt kalla fossingar! Men framförallt skulle lillen uppskatta lite värme under sina små bebis händer och fötter ;)
 
Svar: 2

Ska försöka göra om ett rum i källaren som har varit gammal bastu till ett badrum.
Har samlat på mig kakel och klinker till hela rummet nu så det som är kvar är bara golvvärmeslinga och badkaret.
Hoppas få till det sista så snart som möjligt så barnen kan få plaska innan dom bli för stor
 
A
Svar:2

Min man har renoverat vårt hus som är ifrån 1936 men utan att förstöra charmen. Jag är särskilt nöjd med köket där han gjort alla skåp och luckor själv. Det enda problemet är att golvet är iskallt på vintern men med er hjälp kan det kanske bli ändring på det.
 
  • Renoverat kök från 1936 med hemgjorda skåp och luckor, kakelväggar och svart bänkskiva.
Svar 2

Vi ska renovera badrummet i vinter och har kollat på just den här golvvärmen! Det vore kul att vinna den och köpa nått fint till frugan för pengarna istället!

Happy wife, happy life
 
Svar:2

Har alltid tyckt att det vore gott att ha golvvärme i badrummet, tyvärr så har jag inte det.
Om jag vinner så slår jag två flugor i en smäll, får golvvärme och byter ut klinkern mot en ny fin fräsch variant.
 
Svar: 2. Självreglerande golvvärme, Värmekabel, Golvvärmefolie och Lågvolt

Nu är allt runt den gamla plastmattan i hallen nytt, trägolv i rummen runt, badrummet är nytt och hallen står bara och väntar på ett vackert klinkersgolv som skulle bli så skönt av värme underifrån.


Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn Kelvin golvvärme till ditt klinkergolv
[media]


Den här veckan kan du vinna ett komplett golvvärmesystem för 1-2 kvm fullvärme eller 2-4 kvm komfortvärme. Det är marknadens tunnaste värmekabel, som inte ökar golvets tjocklek då det läggs direkt i fästmassan. Du lägger det enkelt under ditt klinkergolv och behöver inte vara behörig inom elektronik eftersom Kelvins golvvärme är ett lågvoltssystem och du inte behöver jordfelsbrytare. Du kan lägga slingan och koppla ihop allting själv, det är först när du skall ansluta termostaten till 230V som du behöver kontakta elektriker. Setet du vinner innehåller allt du behöver för att få värme i ditt golv!

Totalt värde: ca 2 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka fyra huvudtyper av elektrisk golvvärme talar man om på Golvvärmebutiken?

  1. Värmekabel, Golvvärmefolie, Lågvolt och Reglerade golvvärmerör
  2. Självreglerande golvvärme, Värmekabel, Golvvärmefolie och Lågvolt
  3. Golvvärmefolie, Medelvolt, Värmekabel och Självreglerande golvvärme
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 25 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Golvvärmebutiken. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Golvvärmebutiken för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar 2

Ett hus vi byggt, tog år och dar
Övervåningen är ännu kvar
I januari är det äntligen dax
Då ska huset färdigställas med klass
Varma fötter vi vill ha
Denna vinst vore superbra!
 
Nu är det dags att säga grattis till veckans vinnare! Golvvärmesystemet går till medlemmen salisbury som skrev motiveringen: "Vore toppen att vinna detta så jag kan lägga om hallgolvet, plastat sen 70 talet. Värmen behövs då lillan gärna sitter på golvet och kastar ut diverse saker genom kattluckan..." Inte ska lillan frysa. Grattis säger vi!
 
  • Gilla
salisbury
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.