Här finns säkert många som känner till utbudet av badkar i Sverige. Finns det någon som kan hjälpa mig med info om man kan och i så fall var kan man hitta just denna modell? Storleken är 168*74 cm (yttre mått). Det står svenska badkar på kanten.
 
  • Vitt badkar med texten "svenska badkar" på kanten, yttre mått 168x74 cm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Emblem med texten "Svenska Badkar" och illustration av ett badkar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitt fristående badkar med texten "svenska badkar" på kanten, storlek 168x74 cm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det var väl gustavsberg som stod bakom dem förr o nu ingår i villeroy och boch, så jag skulle mailat dem.
 
  • Gilla
tarevarg
  • Laddar…
G Glogs skrev:
Det var väl gustavsberg som stod bakom dem förr o nu ingår i villeroy och boch, så jag skulle mailat dem.
Tack, jag såg det och sökte på deras hemsida, men tydligen har de inte i sortimentet. Det är det enda badkaret som jag trivdes med, perfekt för kroppen (i min storlek) och för avslappning, och eftersom vi ska flytta, vill jag gärna ha en likadan i den andra nya bostaden. Men jag ska ringa dem och se efter om karet fortfarande finns. Jag vågar knappt hoppas. Kanske någon vet om det finns ett annat badkar i samma mått så jag kunde byta ut det i nuvarande bostaden till en ny och ta med mig mitt eget begagnade kar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.