Svar 150 dagar
Hade vart toppen med denna dusch inför min kommande helrenovering av mitt badrum då kostnaderna lär springa iväg så vore detta en hjälp på traven :)
 
Svar: 150 dagar

Håller just på att färdigställa tonårsdotterns badrum, med denna dusch kan man nog vara säker på att vi slipper henne i husets övriga duschutrymmen:love:
 
Svar: 150 dagars returrätt

Vi har en blandare som man inte kan lita på och en läckande duschslang. Att byta ut den till ett nytt lyxigt dusch-set från Grohe hade varit fantastiskt.
 
SVAR: Billigvvs.se har 150 dagars returrätt!

Blandaren till våran dusch droppar hela tiden. Den behöver repareras men då jag är osäker på om jag klarar det själv så har det inte blivit av tyvärr. Det är ju inte bra för miljö och plånbok att detta fortskrider så nu hoppas jag på ett nytt dusch set så jag blir av med ångesten varje gång jag går in i duschen :) Dessutom så är ju detta Grohe set betydligt snyggare !!!
 
150 dagars returrätt

Duschen är paj och på värmen är det svaj.
Eldar så kaminen glöder, men en varm dusch jag behöver.
En tidig klapp, så jag frysa slapp.
Vore fint i vintertid, och ge lite julefrid.

:)
 
Svar: Butiken har 150 dagars returrätt.

Lite tveksam, är mitt i badrumsrenovering och med den här lyxiga lösningen skulle tonåringarna aldrig lämna duschen. Blir för lyxigt. Dock ska de flytta och då är det jag och frun som får njuta - så klart att jag vill vinna lyxduschen.
 
150 dagar. Jag vill vinna för vi har precis köpt vår första bostadsrätt och har ett badrum att renovera! Vore alldeles perfekt. Dessutom vinner jag aldrig i någon tävling så kanske dags nu :)
 
150 dagar!

Vi har en pelletspanna som är överdimensionerad för vårt hus. Om vi gör av med riktigt mycket varmvatten och har hög temperatur inne så blir det ofta en bättre förbränning och den veckovisa sotningen tar kortare tid. Så det hade varit riktigt gött att duscha bort sotet med touch av lyx!! Och dessutom riktigt länge så pannan bränner bra!
 
Hela 150 dagar!
Jag och min sambo har köpt vårat första hus nu I somras!
Vi skall påbörja badrumsrenovering om 2v, att vinna en helt ny dusch ifrån Billigtvvs.se hade varit super kul!
 
150 dagar.
Vill överraska min fru med lite vardagslyx. Nuvarande dusch ger ständiga värme- eller köldchocker.
 
Killgissar på 150 dagar , sjuk bra ju.

När en relaxavdelning med bl a bastu, dusch och jacuzzi ska byggas hemma vill man ju att det ska bli riktigt tjusigt. Vore tacksam om ni ville vara med och lyfta rummet till oanade höjder med ett riktigt nice Grohe duschset.
 
150 dagars returrätt har jag.

Gode tid!...Hade ni sett vår dusch så hade ni skickat detta till oss direkt. Vår dusch består av ett fast stort munstycke som sprutar vatten ÖVER duschdörrarna. Det nedre munstycket sitter fast med diverse hårsnoddar för att överhuvud taget träffa rätt med strålarna. Det är ett äventyr att duscha hos oss :-D
 
150 dagar. Vi köpte ett litet hus med stora behov, trots våra små resurser. En ny dusch är en av många saker som behövs. Har aldrig tidigare testat Grohes produkter så är nyfiken. Denna var dessutom väldigt snygg. Hoppas hoppas!
 
Billigtvvs har 150 dagars returrätt.
Med två tonårsdöttrars heta önskemål om en sån här dusch är det givet att vara med och försöka vinna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.