Svar: 150 dagars returrätt!

Motivering: Har länge velat skaffa en takdusch med lite kvalitet men har inte haft råd att spendera den lyxen hittills. Har en billigare variant i ena badrummet men den är inget vidare...Det andra badrummet saknar helt och skulle gärna vilja sätta in ett lyxigt Grohe Tempesta Cosmopolitan duschset där.
 
Hela 150 dagars returrätt!

Mina föräldrar ska påbörja renoveringen av vattenledningar i huset sen deras kökskran GICK AV!
Åratal av järnhaltigt vatten gjorde att den tillslut rostade sönder.
Så nu är det stambyte som står på agendan.
Och istället för att köpa budgetblandare och kranar så skulle detta duschset vara en livsinvestering som jag skulle vilja unna dem!
Lyxigt, hållbart och vattenbesparande!
 
I huset som mina föräldrar köpte 1971har vi ju en Groheblandare i badrummet dessvärre har någon bytt ut blandaren i dusch/bastu avdelningen till en xxxxxxxx därför måste vi duscha i badkaret för att få jämn värme. Om vi inte vinner så kommer vi köpa er blandare ändå
 
  • Kromad Groheblandare monterad på en badkarskant med duschslang och personliga hygienprodukter i bakgrunden.
Billigt VVS har 150 dagars returrätt.

Vi skulle bli jätteglada om vi vann detta dusch-set då vi inte ännu har ett duschrum i sommarstugan och precis har blivit klara med utbyggnaden så vi kan skapa ett våtrum med dusch. Det är ju en hel del kostnader då man bygger upp ett våtrum från scratch så att vinna an lyxig blandare med takdusch såväl som handhållen dusch vore ju super!
 
Sittställning
Svaret är 150dagar!

Min familj hade blivit överlycklig att få vinna ett så fint dusch set! Med 2 badrum ut rivet pga av mögel och källar duchen från 70 talet hade det varit mega lyxigt!
 
Svaret är 150 dagar. Har ingen unik anledning till varför jag vill ha just detta detta duschset (som inte redan skrivits). Men jag skulle bli hemskt glad om jag vann. Skulle passa finfint i vårt nyinköpta renoveringsobjekt.
 
150 dagars returrätt.

Vårt nuvarande badrum har mjuknande golv under plastmatta, och det blivande ser ut såhär (mellan förrådet längst bort och det blåa avloppsröret) så att vinna ett duschset skulle kännas som ett bra steg mot en dusch vi kan njuta av. Klart att ett modernt duschset har skållningsskydd!
 
  • Råbyggnadsfas av ett badrum med öppet bjälklag, byggmaterial och blått avloppsrör i bakgrunden.
Billigtvvs.se ger sina kunder alltid 150 dagars fri returrätt på lagerförda varor.

Vår lilla toalett med dusch i badkaret skall göras om. Ingen i familjen vill duscha i badkaret! Väldigt osmidigt på liten yta, och blött på hela golvet.
En liten duschhörna med glasväggar skall ersätta badkaret och vinner vi detta duschset skulle det ge oss lite extra lyxkänsla!
 
Svar: Billigtvvs.se har 150 dagars resturrätt! Jag och min sambo får tillträde till vårat första hus 1/12, vi ska helrenovera det så vore toppen att vinna det här duschsetet
 
150 dagars returrätt.
Som en gammal råsula jag är så borde en ny dusch bota bekymret.
 
150 dagars returrätt

Om jag vinner så ska jag ge den i present till min granne som just i detta nu vill att jag ska komma och hjälpa honom att gräva upp hans avlopp som är knäckt! Men som alla märker sitter jag lugnt kvar på byggahus och hoppas kunna muntra upp honom med detta lyxiga duschset från Billigtvvs.se! :D

ok. Jag får väl gå ut och gräva lite jag med...:cool:
 
Svar: 150 dagars returrätt.

Motivering: Vill hemskt gärna göra om mitt badrum som är från början av 90-talet och denna fina takdusch är en bra början. Bor man i lägenhet är det rätt vanligt att man ibland sparar in på detaljerna men nu kanske man kan ha något som sticker ut ;)
 
D
Svar: 150 dagars returrätt
Motivering: Är i början av badrumsrenoveringen och att få sig en riktigt fin takdusch hade inte varit tokigt. Ett beslut mindre att ta!
 
Svar: 150 dagars fri returrätt!

Jag och min sambo lägger ner hela vårt sparande och liv på ett nytt hus. Skulle vara skönt i det hela att veta att man kan få en varmdusch istället för en kalldusch som man redan fått en antal i detta husbygge.
 
Svar:
billigtvvs.se erbjuder 150 dagar fri returrätt!

Motivering:
Såväl plånbok som sinne har det inte helt lätt,
att renovera är jobbigt - man vill att allt ska bli rätt!
Besluten är många och fort ska det gå,
kakel och klinkers och kranen också.
Ett duschset från Grohe kan aldrig bli fel,
så hit med det nu, innan jag får ett spel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.