Hej, är på jakt efter färgat badrumsporslin från 60-70-talet framförallt tvättställ och toalett, men allt kan vara av intresse. Gärna i Stockholmsområdet eller angränsade, men kan åka en bit om det är aktuellt
/Nisse
 
harry73
Malmö återbyggdepå
 
Tack, tyvärr är det lite långt bort, någon som vet om det finns nåt liknande i sthlmstrakten?
 
Fulkemisten
Kolla Nacka Byggnadsvård. De har en hel del gammalt snyggt och begagnat av alla möjliga sorters byggmaterial. Har aldrig sett just sanitetsporslin i t ex chockbrunt och/eller avokado dock. Men de har kanske koll på om det kan finnas någonstans. Värt en check tycker jag.
 
harry73
S Snabelhund skrev:
tyvärr är det lite långt bort
Det går kanske att kombinera med en av dom besök till Skåne som alla borde göra under sin livstid
 
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Det går kanske att kombinera med en av dom besök till Skåne som alla borde göra under sin livstid
TS kanske redan varit i Skåne en gång, det borde väl räcka.



;)
 
harry73 harry73 skrev:
Det går kanske att kombinera med en av dom besök till Skåne som alla borde göra under sin livstid
:rofl::rofl::rofl::sweat:
 
Jag har porslin i orange färg.
Är det nått som lockar?

//AA
Orange handfat och toalett i ett litet badrum med matta och hygienprodukter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S saiter skrev:
Jag har porslin i orange färg.
Är det nått som lockar?

//AA
[bild]
Hej, klart intressant, var finns det och vad kostar det?
 
Eskilstuna. 800:- kanske??

//AA
 
S Snabelhund skrev:
Hej, är på jakt efter färgat badrumsporslin från 60-70-talet framförallt tvättställ och toalett, men allt kan vara av intresse. Gärna i Stockholmsområdet eller angränsade, men kan åka en bit om det är aktuellt
/Nisse
Har du hittat något porslin?
 
E-E E-E skrev:
Har du hittat något porslin?
Nej projektet har lagts på is/letar väldigt lågintensivt i närområdet (storsthlm)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.