Svar: Billigvvs.se har 150 dagars returrätt!

Vi har precis börjat riva ur vårt badrum i källaren som är behov av en rejäl uppfräschning! Ett duschset från Grohe hade varit ett välkommet tillskott!

Badrum under renovering med delvis borttagen vägg, äldre kakel och rör synliga i väntan på ny duschinstallation.
 
150 dagar!

Med blandaren från Grohe blir grannen avundsjuk. Det är det viktigaste.
 
Svar: Billigtvvs.se har hela 150 dagars returrätt :ok:

Vår gamla takdusch är från 1970-talet, då handtag och munstycken i murriga plast-kulörer var idealet.
Nu när vi badrummet äntligen ska renovera, är det ju hög tid att denna antikvitet kunna få pensionera.
Självklart skulle det ju vara högintressant, med en tilltalande och snyggt kromad ersättnings-variant.
Därför hade det varit en stor lycka, att duschhörnan med Grohe Tempesta Cosmopolitan få smycka.
När stil & funktion i BÄSTA kombination får råda, är det detta set som vi här hemma helst vill skåda! :love:
 
De har 150 dagars returrätt.

Min syster, som i hennes ögon har köpt det ultimata drömhuset och i mina, ett riktigt rivningsobjekt skulle få detta i inflyttningspresent eftersom hon har bestämt sig för att renovera hela huset. Även om renoveringen kanske måste börja någon annanstans så är ett fräscht och fungerande badrum A och O för trivseln.
 
Svar 150 dagars returrätt
Har just börjat göra om källaren till spa med ir-bastu, dusch, m m . Kostar massor, så en superdusch till vinst skulle sitta fint.
 
Billigtvvs.se har 150 dagars returrätt.

Vi håller på och installerar en ny dusch och Grohe Tempesta Cosmopolitan skulle vara kronan på verket!
Eftersom jag och min fru är pensionärer och rörligheten är lite begränsad.
 
Billigtvvs har 150 dagars returrätt
Morgonduschen är bästa stunden på dagen!
 
Billigtvvs.se har 150 dagars returrätt

För en stel pensionär är det duschen som startar livsandarna!
 
Retuträtten hos Billigtvvs är 150 dagar, vilket är fantastisk.

Vi köpte min frus föräldrahem som ska total renoveras och då är denna fina duschset från Grohe verkligen välkomna för att prägla vår nya badrum.
Samt är vi tacksam för länken till Billigtvvs då vi behöver massor av saker som dom har in deras sortiment.
Toppen.
 
1
OAW! billigtvvs.se har 150 dagars !!! reutrrätt
motivering- mitt ha-begär är väckt. Vilket superduschset. Vill ha
 
Billigvvs.se har hela 150 dagars returrätt!
Jag har sedan juli månad haft en vattenskada i min källare, läckage i ett avlopp i taket och pga av det så har min dusch/bastu, hobbyrum inte kunnat användas, min förhoppning är att detta blir klart till jul, och då vore ett duschset den bästa julklappen, det skulle ge den energi vi nu saknat!
 
150 dagars returrätt.

Vi är just i färd med att bygga ett helt nytt badrum i modern stil. Dusch ingår förstås och då är stilrena Tempesta Cosmopolitan 210 helt rätt med dess kompletta funktioner. Duschsetet skulle passa perfekt. Mycket elegant!
 
Svar: 150 dagar

Vårt duschset har kastat in handduken.
När man detta vill justera, man hela rasket i handen helt sonika får.
Man blir ju pladask helt purken!
Ibland till min förvåning den landar på mina barns tår.
Det gör förstås att de ser mig som värsta skurken!
Ack det förstår ju alla, att detta inte går.
Så för att undvika skrik och gråt,
den här jag vill montera likt nån ur hantverkarskråt.
 
150 dagar

Jag vill så gärna vinna den för att jag drömt att ha en sån och jag och min sambo duschar tillsammans 8 gånger av 10.
 
150 dagar så klart!

Nyligen inflyttat till hus (10 dagar). Duschen i källaren är är inte vad den en gång var. Med en gummislang som är torr sprutar den år alla möjliga håll, irriterande för oss vuxna, barnen älskar det (vattenkrig). Med denna enkla men ändå kreativa motiveringen behöver vi ett nytt duschset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.