150 dagars returrätt!

Jag och min sambo är precis i startgroparna för vårat nya hus och jag har börjat söka inspiration och planerar för hur huset ska se ut. Med en tight budget hade det varit otroligt roligt att vinna detta duschset som hade skapat en lyxiga känsla i badrummet! Det hade också känts som någon form av start för projektet om vi hade vunnit duschsetet.
 
150 dagars returmötet.
Små barn växer upp. Nu räcker inte vårt enda badrum till, och det här duschsetet placerat i det nya badrummet skulle ge fler än familjens tonåring en chans att hinna duscha på morgonen.
 
150 dagar
Med takmunstycke skulle vi äntligen kunna dusha tillsammans igen, jag och hunden alltså. Vore kul.
 
Svar. 150 dagar.
Varför ljust jag skall vinna är vårt badrum behöver renoveras är original sedan 1967. Och duschen håller inte värmen behöver bytas, det blir lite svalare när vi duschar.
Mvh Berit
 
Hej. Butiken har 150 dagars returrätt!!!! Jag har ingen annan specifik motivering som inte redan är skriven. Den står på min önskelista för vårt nyköpta renoveringsobjekt. Och skulle jag vinna den skulle jag bli jätteglad helt enkelt
 
Svar: 150 dagars returrätt
Motivering: För att jag ska bygga mig ett nytt hus!
 
Svaret är 150 dagar och vi vill vinna för att vårt dusch set är så gammalt och dåligt! Vill ta paradisduschar!
 
Svar: 150 dagar

Skulle behöva uppgradera vårt 80tals badrum, att få äran att vinna detta duschset, kanske kan ge mig den välbehövliga sparken
 
billigtvvs.se har 150 dagars öppet köp vilket jag tycker är helt fantastiskt!

Med en nyfödd som älskar att duscha och vi precis påbörjat stegen för att renovera om hela toaletten skulle det här vara ett extremt snygg och uppskattat tillskott till oss! Dels då vi upptäckte att mina föräldrar har en liknande dusch och sonen älskar att sitta i det mjuka vattnet som kommer från takduschen och då jag och min man älskar designen. Vi håller tummarna här hemma
 
Svar: Billigvvs.se har 150 dagars returrätt!
Motivering: Vi är mitt i startgroparna att inreda vår övervåning då barnen nu växt upp och vill ha egna rum, badrummet har varit en diskussion fram och tillbaka hur vi ska inreda det smart för 4 familjemedlemmar, just detta duschset skulle passa oss toppen! Hoppas på turen! (y)
 
Fantastiska hela 150 dagars returrätt!

Tänk så många val; duscha enligt humör med snabbdusch eller njuta som i ett stilla vårregn eller skyfall med takduschen. Och det möjliggörs av finesserna som t.ex. safestop och dreamspray i Grohe Tempesta Cosmopolitan System.
 
Svar: 150 dagars returrätt, imponerande!

I höstens ruskväder med stormar och ösregn man imponerad blir av naturens krafter. Efter en god kopp te, njutandes av vädret utanför vill man ofta själv gå in och uppleva en härlig, varm dusch med vattnets kraft. Dock varje gång är besvikelsen stor när både takmunstycket och slangen endast levererar ett löjligt duggregn, jag genast tänker ska jag behöva gå ut och duscha i naturen snart? Detta pris skulle lyfta alla höstars och vintrars upplevelser, många år framöver!
 
Hela 150 dagar!

I familjen bor mamma och två barn v.v. Och vi skulle verkligen behöva lite vardagslyx! Både på dom veckor vi trängs 3st i duschen men även dom veckorna mamma får duscha ensam :)
 
Svar: 150 dagars returrätt
Jag har ett dusch set på fritidshuset som inte har någon bra duschkänsla, strålarna smattrar hårt på min kropp. Önskar ett dusch set som ger en behaglig stund i duschen. Jag har takdusch från Grohe i mitt andra boende och denna ger en gyllene stund i duschen. Smutt vore att få denna känsla i duschen på fritidshuset
 
Svar:150 dagars returrätt.
Jag skulle vilja vinna eftersom vi inom kort påbörjar renovering av badrum och denna hade passat vår inredning så snyggt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.