Idag har Malin gjort ett överraskande roligt men svårt quiz om höst i trädgården. Själv fick jag bara 2 rätt, vi får se om det är jag som är en sopa eller om det är fler som tycker det är svårt.

Quiz: Utmana tankeknölen i höstträdgården https://www.byggahus.se/quiz/163-utmana-tankeknolen-i-hosttradgarden

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar quizet i största allmänhet.

Björn kramar ett träd i skymningen, vilket illustrerar quizet om höst i trädgården.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi inspireras av en trädkramande björn, som jag undrar om han vet vad han håller på med ...
Foto: Wild Nordic/Tripadvisor
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Idag har Malin gjort ett överraskande roligt men svårt quiz om höst i trädgården. Själv fick jag bara 2 rätt,
Ja det var ju inget vidare. Typ tre borde väl ren slump ge.

Skärmdump av ett quizresultat som visar 1 av 10 rätt svar, med texten "Utmana tankenölen i höstträdgården".

:oops::oops::oops::oops::oops::oops:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det var ju inget vidare. Typ tre borde väl ren slump ge.

[bild]

:oops::oops::oops::oops::oops::oops:
Haha, jag fick 2 rätt! :)
 
1/10
Sämre än en apa som Hans Rosling skulle sagt
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
1 av 10, som sagt slumpen skulle gett mer :) (sen kan man ju undra vad en fyrkantig grop gör för skillnad?)
 
P Plutus skrev:
1 av 10, som sagt slumpen skulle gett mer :) (sen kan man ju undra vad en fyrkantig grop gör för skillnad?)
Fyrkanten är till för att undvika så kallat rotsnurr :)
 
Redigerat:
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
6/10
Jäkla japaner och nypon :rofl:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
6/10
Strö bara salt i såren du. ;):rofl:
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
3 rätt, varav ett var på skicklighet :D
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Krilleman
Många gissningar... :beer:

Skärmdump av quizresultat med texten "Utmana tankeknölen i höstträdgården" och resultatet "Du fick 5 av 10 möjliga".
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Skärmdump av quizresultat med texten "Du fick 10 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 111 personer (98%) av de 113 som gjort quizet.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Du fuskade va? :D
 
En fyrkantig planteringsgrop är alltid bra. Är inget speciellt för höstplantering.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Du fuskade va? :D
Inte andra gången...
 
  • Haha
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.