Hej
Jag har köpt en Lunahyvel (tror jag) med långhålsborr och hittar ingen modellbeteckning på den. 25 cm stål och 130 cm långt bord. Nu har jag äntligen tid att ge mig på en upprustning och justering och skulle därför behöva en manual eller iaf hjälp med identifiering till att börja med.
//Thomas En Lunahyvel med långhålsborr och 130 cm långt arbetsbord i en verkstadsmiljö, utan tydlig modellbeteckning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hyvelmaskin med bordslängd 130 cm i ett verkstadsrum, synlig trälåda och verktyg runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tycker det ser väldigt likt en LUNA.

Protte
 
Typ en luna l30-310
Tror Pär h har/haft en sån?
 
Tackar! Vet ni om det cirkulerar instruktionsböcker på nätet eller hur hittar man en sån?
 
Kolla om @pär h kanske har? (Med risk att jag blandar ihop honom med någon annan)
 
Hej jag har en som är väldigt lik din. Den heter Lini L37. Vill du ha instruktionsboken så har jag den med
 
T t_conradsson skrev:
Hej jag har en som är väldigt lik din. Den heter Lini L37. Vill du ha instruktionsboken så har jag den med
Tack för identifieringen! Jag hittade en pdf på instruktionsboken här på forumet men tack ändå!

T t_conradsson skrev:
Hej jag har en som är väldigt lik din. Den heter Lini L37. Vill du ha instruktionsboken så har jag den med
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.