Är osäker på vilken köksleveranstör de har.
Men om du har deras katalog kan du se vilka standard- och tillvals luckor de har. Tror det är svårt att få andra alternativ. I så fall får du nog välja bort luckor och få avdrag för det. Och sen köpa och installera valfritt annat kök... ::)
 
Köket är från Råneå har jag för mig. Vi byggde ett 1 1/2-plans Älvsbyhus 2000. Kan heta Finsnickerier eller nåt sånt. Tapeterna är Borosan. Vi bygger just nu igen ett Älvsbyhus 1-plan, Ägir denna gång.

Mvh bii
 
linda.s
Förresten man kan välja andra köksluckor,men de tar hutlöst mycket betalt, bla ekkök ca.25,000 kr. Vi valde vita spårade och plockar ner de och säljer. Köper nytt och monterar dit det. För hade man valt bort hela köket så hade man fått 16.000 kr och då hade de tagit alla vitvaror oxå !!! :-/
 
Vi valde att bara ha deras standard kök, och montera ner det direkt. Vi köpte ett nytt på IKEA istället till samma pris som det skulle kostat att byta upp sig till ek-luckor.

Köket som följde med huset kommer jag montera upp i garaget som arbetsbänk. Kommer bli skönt med en massa skåp och hyllor i garaget, så man kanske kan fp lite ordning på allt som man har där.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.