Hej! Vet du var jag kan köpa downlights och annan ljusarmatur på nätet?
/Lars
 
M@ZE skrev:
www.elbutik.se är en kalas sajt !

Med väldig få produkter :-/
 
nu är det ju inte detta du är ute efter men jag kan verkligen rekommendera dessa för utomhusmontage.

151751_1.JPG

Ser hul coolt ut som helst i nattmörkret, nästan som ett krucifix som får nattvandrare på hundpromenad att stanna till och undra vem som verkligen bor i vårt hus  ::)
 
FredrikB skrev:
nu är det ju inte detta du är ute efter men jag kan verkligen rekommendera dessa för utomhusmontage.

[bild]

Ser hul coolt ut som helst i nattmörkret, nästan som ett krucifix som får nattvandrare på hundpromenad att stanna till och undra vem som verkligen bor i vårt hus ::)
Var,hur,hur mycket, adress på nätet
Superfin :surprised: :surprised:
 
Sweli skrev:
Med väldig få produkter  :-/
Tja få och få, tycker dom har rätt bra utbud + jäkligt mycket balla lampor etc. Kom med nån bättre då Sweli :)
 
Jag köpte mina lampor på Personal Interior Design http://www.PID.se

Dom har en del läckra armaturer men det som är bra är att man kan beskriva vad det är man är ute efter så letar dom reda på det.

:D :D :D :D :surprised:

Hoppas att ni också hittar något...
 
Har beställt ganska mycket av vår belysning på nätet. Framförallt från Engelska siter.

Har gått på en del minor också... hittade ett par utomhus vägglampor som jag letat länge efter. Typ tuber som lyser ur båda ändarna. Det krävdes dock F-skattsedel för att få beställa av den svenska importören, så elektrikern beställde. Föreställ er chocken när elis deök upp med ett paket så stort att det knappt rymdes i hans van. Jag hade inte läst måttangivelserna på nätet.

Flygplansmotorerna fick returneras till Långtbortistan till det facila priset av 800 kronor.

Väggen är fortfarande tom...

Berit
 
Bauhaus har dessa tuber för 399 kr/st, eller om det var 299 kr/st... Något sådant iallafall.
 
  • 1066-port5.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har tittat på dem på Bauhaus. Dem jag är efter kan man ställa in bredden på ljusttrålen. Jag vill ha smal uppåt och bred neråt.

Har hittat en leverantör i England men ska inte dit på en månad så har inte beställt ännu.

Ska kontrollera måtten noga...

Berit
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.