4 49herman skrev:
En dum fråga! Du menar att den redan är uppackad??
Jag har skickat över den till ett USB minne som den var, PCK fil 1004kb är det rätt?
Stig
Det stämmer den är redan uppackad och läsbar för roboten när USB minnet sätts in.
 
Tack skall du ha, skall testa USB stickan till helgen
Stig
 
J jokke88 skrev:
Det stämmer den är redan uppackad och läsbar för roboten när USB minnet sätts in.
Hej Jokke88! Har testat att uppdatera min klippare med din ”fil” När jag då trycker på on/off knappen står det inte uppdatering i displayen utan ” Välkommen slå din kod ”
Jag testade 2 ggr
Stig
 
4 49herman skrev:
Hej Jokke88! Har testat att uppdatera min klippare med din ”fil” När jag då trycker på on/off knappen står det inte uppdatering i displayen utan ” Välkommen slå din kod ”
Jag testade 2 ggr
Stig
Har du formaterat USB minnet till fat32?
Provat annat minne?
Sen hade du 790Ei modellen?
 
  • Gilla
49herman
  • Laddar…
Hej! När jag tömde stickan stod det Fat 32 i Egenskapen för stickan.
Min klippare är en WG790E
 
4 49herman skrev:
Hej! När jag tömde stickan stod det Fat 32 i Egenskapen för stickan.
Min klippare är en WG790E
Då kan de nog spela roll att filen bara passa ”i” modellen. Hör av dig till leverantören så ska du nog få en fil som funkar bättre. Lycka till
 
  • Gilla
49herman
  • Laddar…
Tack!
 
J jokke88 skrev:
Då kan de nog spela roll att filen bara passa ”i” modellen. Hör av dig till leverantören så ska du nog få en fil som funkar bättre. Lycka till
Hej jokke88! Nu har jag provat allt, fick tips om att byta batteri, det hjälpte inte, fick tag i en service kille på Worx, han sa ” tryck på 2an så får du info om sensorerna” det gjorde jag och det visade sig att vänster sensor kass, köpte en ny sensorsatts, sen OK
Men när jag skruvat ut den gamla såg jag att en tråd var av,vilket hade gott att löda ihop ” FAN ” man lär sig med tiden
Men tack för din hjälp. Stig
 
4 49herman skrev:
Hej jokke88! Nu har jag provat allt, fick tips om att byta batteri, det hjälpte inte, fick tag i en service kille på Worx, han sa ” tryck på 2an så får du info om sensorerna” det gjorde jag och det visade sig att vänster sensor kass, köpte en ny sensorsatts, sen OK
Men när jag skruvat ut den gamla såg jag att en tråd var av,vilket hade gott att löda ihop ” FAN ” man lär sig med tiden
Men tack för din hjälp. Stig
kul med återkoppling, tack
De där med sensorerna var något nytt även för mig. Skönt att de ändå löste sig för dig tillslut.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.