S Stefan1972 skrev:
Vassklippning?
Kan vara, för vassknivarna var påmonterade.
 
  • Gilla
  • Haha
Johan456 och 3 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
[bild]
RING ELSA!
Hon kan peka på bilden och säga "klimat aj!"
 
Johanbogg Johanbogg skrev:
Var det verkligen en Husqvarna då? Min Automower är då byggd så att man nog kan doppa den i en tunna med vatten utan att det kommer in vatten i den.
Upp till bevis!
 
  • Gilla
rampante
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
RING ELSA!
Hon kan peka på bilden och säga "klimat aj!"
Elsa? Du menar möjligen inte Greta?
 
  • Haha
  • Gilla
TheOddOne2 och 2 till
  • Laddar…
Detta mötte mig i somras när vi kom hem från stranden. Klipparen kom in i poolen men inte ut. Som tur var var det bara ett par cm vatten i.
 
  • Gräsklippare fast i barnbassäng med lite vatten, barn ser på förvånat.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Axelida och 12 till
  • Laddar…
Den kraken ville väl svalka sig...?
 
  • Haha
Tule54
  • Laddar…
C
Johanbogg Johanbogg skrev:
Min Automower är då byggd så att man nog kan doppa den i en tunna med vatten utan att det kommer in vatten i den.
Våran envisas med att påpeka att man minsann inte får rengöra den med vatten varje gång den varit ute och klippt i regnet. Snacka om att skylla ifrån sig... :crysmile:
 
% #^%###%#5 skrev:
Detta mötte mig i somras när vi kom hem från stranden. Klipparen kom in i poolen men inte ut. Som tur var var det bara ett par cm vatten i.
Dom brukar tröttna på sådana små poler när dom blir äldre :rofl:
 
  • Haha
dajaskazal och 3 till
  • Laddar…
Johanbogg Johanbogg skrev:
Var det verkligen en Husqvarna då? Min Automower är då byggd så att man nog kan doppa den i en tunna med vatten utan att det kommer in vatten i den.
Det var en 220Ac från 2011... jodå. Inte så tät som man kan tro
 
Gissar på en "ro båt"-klippare. Fast ligger båten längre ut kanske...? Dålig bild.
 
  • Haha
  • Gilla
P-plats och 3 till
  • Laddar…
Jag vet inte om hon har eller borde ha en sensor för vatten under fötterna men de hade inte hjälpt henne mycket. I sitt iver till havet körde hon in i en smal remsa bakom pölen och kom aldrig ut. Jag kan gärna ha ett vakande öga och rädda henne då och då.
Man ska veta att vattenståndet i Österjön kan ändra sig väldigt fort. Jag är uppväxt med Nordsjöns tidvatten som går fort. Men Östersjön går fortare.
 
  • Gilla
Eric Öbo
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Våran envisas med att påpeka att man minsann inte får rengöra den med vatten varje gång den varit ute och klippt i regnet. Snacka om att skylla ifrån sig... :crysmile:
Det är lite som när man får en BSoD och sedan klagar Windows på att man inte stängde av datorn på rätt sätt. Det var i och för sig rätt länge sedan nu.
 
  • Gilla
Teacer
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Jag vet inte om hon har eller borde ha en sensor för vatten under fötterna men de hade inte hjälpt henne mycket. I sitt iver till havet körde hon in i en smal remsa bakom pölen och kom aldrig ut. Jag kan gärna ha ett vakande öga och rädda henne då och då.
Man ska veta att vattenståndet i Österjön kan ändra sig väldigt fort. Jag är uppväxt med Nordsjöns tidvatten som går fort. Men Östersjön går fortare.
Instämmer i att det går väldigt fort ibland. Tror vi haft minus 40 till plus 50 på bara nåt dygn eller två den senaste veckan...
 
mattiasp mattiasp skrev:
Det är lite som när man får en BSoD och sedan klagar Windows på att man inte stängde av datorn på rätt sätt. Det var i och för sig rätt länge sedan nu.
Nja. Meddelandet är ju rent informativt om en hantering ju. BSoD är ju ett fel som inträffat som i sin tur ger den effekten vilket i sin tur har följdeffekten att OS i efterhand informerar om att nerstängningen gjorts felaktigt.
 
Aha, jag trodde att gräsklipparen klagade på något sätt efter att den hade blivit utsatt för regn. Jag vet för lite om robotgräsklippare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.