Är det någon som har några bra idéer på insynsskydd i badrum. Har hört talas om "randiga" fönster, någon som känner till dessa? Vi kommer att ha en stor takkupa ca: 3m bred i badrummet.

Man vill inte köra naken-show gratis för grannarna, det finns inga tillförlitliga betalsystem ännu ;-)
 
Det finns en typ av film som du klistrar på glaset. Är det något åt det hållet du är ute efter? Säljs på välsorterade byggvarushus. Annars är det väl trevligt med nakenshower oxå! ;) ;D
 
Varför inte hederligt frostat glas i fönstrena? Ger tillräckligt bra insynsskydd.

För den delen har min granne som alltid klädde av sig innan hon drog ner rullgardinen flyttat... snyft.
 
Det jag menade med "randigt" glas var att det är delvis "frostat". Vad jag förstår så ska man se ut bra men ingen ser in på håll. Någon som känner till detta?

/s
 
Finns en slags lack som ger ett frostat utseende på glaset. Man "duttar" med en svamp och kan då göra vilka schabloner som helst.

//Anders
 
Företag som stripar bilar (dekaler på bilar) kan fixa detta till dig. Det är en folie som ser ut som frostat glas, de kan skära ut den i precis vilket mönster du vill så du kanske ska vidga dina tankar och inte hänga upp dig på randigt. När jag jobbade på en sån firma ett kortare tag gjorde vi "bubblor" till et badrum! Skapelsen såg ut som om det skummade över i ett badkar, mer bubblor nertil och mindre upptill!
 
jarlh skrev:
För den delen har min granne som alltid klädde av sig innan hon drog ner rullgardinen flyttat... snyft.
Oj vad läckert! ;D Synd att det är över... :-/
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.