jof.nu säljer färdiga poolpaket till väldigt låga kostnader.
Tänkte hör om det är någon som har vart i kontakt med dom tidigare eller om det är någon som har handlat av dom.

Det känns lite som om deras pooler i poolvärlden är lite som älvsbyhus i husvärlden, billiga funktionella, men inte så hög standard.
Iofs så kanske det passar till vårt älvsbyhus då =)
 
Vi har en Granne, snart fd granne(vi ska flytta) som har en rund en från JoF-folkpoolen, de säger att de är nöjda...har byggt ett snyggt däck runt den, linern har hållit i 5 år bra hittills, men de tömmer den nästan helt varje höst.
 
vi har en pool från j&f fritid och vi är jättenöjda med den. Vi valde succepoolen 4,5 m i diameter. Vi har haft den i 5 år och bara bytt filter... 8)
 
Skalman2. Hur är det med värmen i poolen? och var bor du i landet? Själv bor jag i Umeå och tänkte gräva ner poolen.
Är jättenyfiken på allt med pool, för billig peng, att göra :)
 
Vi har tänk att köpa den runda storpoolen 5,5 m.
Ni som har köpt pool genom Jof, är det nåt´man bör tänka på att köpa till extra (förutom täcke och klor mm.), eller räcker det som ingår i deras poolpaket?
Ska man tänka på något särskilt då man monterar poolen? Vi har tänkt att bygga in den i vår altan och har fått bra monteringsanvisningar från JoF.
Alla tips tas emot tacksamt!

Byggmyran
 
TJOSAN: Vi bor i Mariestad och vi har bara solen som uppvärmning. Vattnet brukar ligga mellan 20-28 grader hela sommaren. Vi brukar börja bada i början på juni och badar sedan fram till mitten på september beroende på vädret.
 
Jag har succepool 3,5 m som jag köpte 2004. Vet någon var man kan köpa filter till succepool, bortsett från JoF som har slut i lagret för tillfället? Vi är nöjda med vår pool. Den duger bra att svalka sig i, simma är dock inte att tänka på.
 
Hej,

Till vår succepool så köper vi filter på Toy´sR Us. Sen för att få den ena sidan tät som det är på originalfiltret så har jag skurit av toppen på en 50cl plastflaska som jag sätter i filtret.

Funkar lika bra som originalet och är bra mycket billigare, kostar 59:- (jämför med original som kostar 200:)
Har gjort så här dom sista 5 åren.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.