Muralgranskaren "går" i Dagensnyheter typ lördagar och är ofta mycket bra.
 
Ilsken utter står på bakbenen framför fotbollsmål med texten "Stolpiller".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 9 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
En "gammal" goding:
[bild]
Nominativ determinism. Vad man heter styr vem man blir. Teorin bevisas av porrstjärnors namn.
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Nominativ determinism. Vad man heter styr vem man blir. Teorin bevisas av porrstjärnors namn.
Inte bara av dem...
Skärmklipp av en stavhoppare med resultattavla som visar namnet Kim Yoo Suk och ironiska ord "YOU SUCK" nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Robert63 och 4 till
  • Laddar…
Påse med Ahlgrens bilar godis som sticker ut ur en jackficka, text under bilden säger "Fickparkering".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
Hamnade just bakom en långtradare som verkade ha kört helt vilse (på en liten väg på landet, och fort gick det). Sen tittade jag en extra gång på kartan som finns tryckt/målad på fordonet och insåg att om kartan hanses inne i hytten ser likadan ut, så är det inte så konstigt om han är helt bortkommen...
Lastbil med en påmålad karta på bakdörren som visar en förenklad och inkorrekt karta över norra Europa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tror inte jag ska anlita det åkeriet, faktiskt.
 
  • Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 11 till
  • Laddar…
Du använder väl inte telefonen när du kör bil..:rolleyes::rolleyes::whistle::whistle:
 
R roli skrev:
Du använder väl inte telefonen när du kör bil..:rolleyes::rolleyes::whistle::whistle:
Kameran ser du väl.. ;)
 
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 4 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
[bild]

..ser mjukt ut iaf..
Kanske mer kuriosa än roligt....
MEN långt fram på åttiotalet virkade de mensskydd, bindor, på det lokala vårdhemmets terapi som de sen fyllde med ngt som sög upp. Dessa tvättades sen i centraltvätten. Allt för att maximera vinsten till ägarna.
 
U Uffe A skrev:
Köpte nytt hjul till min säcka kärra
Kommer hem och ser detta

[bild]

Någon som vet vart jag kan få tag på ett som kan användas på motorväg?
Det finns faktiskt en mening med detta som är relevant i sverige också. En permobil som använder samma däckstorlek ska ha däck avsedda för vägtrafik.
 
john68 john68 skrev:
Kanske mer kuriosa än roligt....
MEN långt fram på åttiotalet virkade de mensskydd, bindor, på det lokala vårdhemmets terapi som de sen fyllde med ngt som sög upp. Dessa tvättades sen i centraltvätten. Allt för att maximera vinsten till ägarna.
Det förvånar mig inte... hade för mig att det var kring 70-talet det var nån "miljöboom" med liknande saker.. precis som jag läst om nu :surprised: på sina håll.. när vi försöker vara klimatsmarta (dvs även naturliga blöjor, tvättsvampar osv).
 
  • Gilla
john68
  • Laddar…
Bil halvvägs igenom en lada med dörren öppen, över en grävd ramp, med rolig text som antyder ett hoppförsök.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
Robert63 och 8 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Du använder väl inte telefonen när du kör bil..:rolleyes::rolleyes::whistle::whistle:
ingen fara, det var inte jag som körde.
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Och apropå öl......
Förvånad bebis med texten "INGEN ÖL? PÅ 18 ÅR? DU SKOJAR?!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.