Microkatten
Jag känner mig också tvingad att komma, nu när man lär blir extra fastklistrad framför Daniels arbetsbord. Får tyvärr avstå både lögner och öl på kvällen.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Kommer gärna om det fortfarande finns plats, även kväll.
Gert
 
  • Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Varmt välkommen Gert!
 
Kommer seminariet att ta upp hur man får sina Bahco-snabbtvingar att funka igen? :thinking:;)

(Hälften av mina spänner inte längre:sweat:)
 
Nej tyvärr, om ingen annan har något tips så har jag inga förslag:(
 
Förtjänar nog en egen tråd, får nog ta och skapa en.
 
Hej, Om det finns plats kvar på seminariet om tvingar och tvingande vill jag gärna vara med. Tyvärr inte på kvällen.
 
Du är varmt välkommen Oscaria!
 
För mig som aldrig vart på ngt sån här innan. Är det planerad ngn lunch? Att överleva från 11-19 är ju svårt. Hur länge håller vi på som inte kan vara med på kvällen?
 
Frustrator Frustrator skrev:
För mig som aldrig vart på ngt sån här innan. Är det planerad ngn lunch? Att överleva från 11-19 är ju svårt. Hur länge håller vi på som inte kan vara med på kvällen?
Brukar vara valfritt Subway eller McDonalds vid 12.30-tiden. Så det löser sig nog! Ska bli kul!

Vet dock inte tiden denna gången men utifrån de andra gånger jag varit med så brukar det ta slut vid 17:30-18-tiden.
 
Precis som OverAndOut skriver så bryter vi för lunch när vi blir hungriga och bryter för dagen när vi känner oss redo för det:)
 
Tänkte höra om någon kommer att köra ner på E6 och passera Helsingborg imorgon förmiddag? Tänkte i så fall höra om jag kunde åka med ner till eventet? Jag bor nära E6:an. PM'a mig i så fall.
 
O OverAndOut skrev:
Tänkte höra om någon kommer att köra ner på E6 och passera Helsingborg imorgon förmiddag? Tänkte i så fall höra om jag kunde åka med ner till eventet? Jag bor nära E6:an. PM'a mig i så fall.
Fixat! Tack @Microkatten.
 
Jag tänkte ta tåget från Halmstad till Lund. Finns det någon som skulle kunna plocka med mig ut? Eller ska jag göra med trafikpolisen?
 
@Frustrator
Det är inte direkt på vägen för mig Men jag ska lämna dottern halvvägs till snickeriet vid 9:30 så jag har iofs tid att ta en omväg.
Annars går det faktiskt en buss som stannar på stora vägen vid nerfarten till snickeriet. Buss 166 utanför Lunds C mot Staffanstorp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.