HasseTeknik HasseTeknik skrev:
Har säkert något med kvantfysik att göra !
Nja, jag gissar på kemi istället. ;)
 
Vi fick precis två låscylindrar (som vi beställt) och en hel låda med nycklar (75 st). Det fick mig att tänka på den här tråden.
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
Vi fick precis två låscylindrar (som vi beställt) och en hel låda med nycklar (75 st). Det fick mig att tänka på den här tråden.
Pic or it didn't happen... ;)
 
  • Gilla
Du och 19till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Pic or it didn't happen... ;)
En öppen ask fylld med stora förzinkade vinkelbeslag och skruvar på ett köksbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
Hammarfall och 8 till
  • Laddar…
Vad fick ni betala för hela kalaset? De där nycklarna brukar kosta bortåt 200 spänn styck, om jag inte minns fel?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Vad fick ni betala för hela kalaset? De där nycklarna brukar kosta bortåt 200 spänn styck, om jag inte minns fel?
Ah, det förklarar varför två cylindrar brakade lös på 15000 kronor.

Nej, runt en femhundring. Någonting har nog blivit lite fel.
 
B
" Ett strålande tillfälle för den händige som vill sätta sin egen prägel på fastigheten ... "

http://bostadida.se/objekt/ullstorp-341/

Förfallen badrum interiör med gammal badkar, handfat och mögliga väggar, renoveringsbehov.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Gilla
UlrikaSpg och 10 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
" Ett strålande tillfälle för den händige som vill sätta sin egen prägel på fastigheten ... "

[länk]

[bild]
Eller för den som vill spela in film.
 
  • Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
B breakman skrev:
" Ett strålande tillfälle för den händige som vill sätta sin egen prägel på fastigheten ... "

[länk]

[bild]
”Fräscht”
 
Tycker dom tar homestyling till en helt ny nivå...
 
  • Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
harry73
Huset säljs med friskrivningsklausul. Jag undrar vilka dolda fel säljaren försöker skydda sig mot
 
Tror det sitter en liten bit gaffatejp över ventilationen i det där badrummet. Bra exempel varför badrumsventilationen är viktig...
 
  • Gilla
franzke och 3 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
" Ett strålande tillfälle för den händige som vill sätta sin egen prägel på fastigheten ... "

[länk]

[bild]
Tja, de menar väl rimligen att man ska sätt sin prägel på fastigheten genom att riva de befintliga byggnaderna och bygga nåt nytt.
 
harry73
Toppentomt
Granne med järnvägen, kraftledningen och en bilskrot.
VILL HA!!!❤
Karta som visar en fastighet markerad i blått, angränsande till en area märkt 'bilskrotningsanläggning'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Buildgates och 2 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Huset säljs med friskrivningsklausul. Jag undrar vilka dolda fel säljaren försöker skydda sig mot
Alla?:thinking:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.