MultiMan
Helt plötsligt när jag ska svara på inlägg så går det inte att skriva i svarsfönstret som läggs ovanpå efter man klickat "svara". Enda möjligheten är att klicka vidare med "expandera". Där fungerar det normalt.

Edit: Det verkar gå att skriva efter kanske 15-20 sekunder och först då klistras citeringen in.

Inte ändrat något, W10 18.9 LTSC, senaste Chrome, ingen adblocker, vpn eller andra konstigheter. Startat om.
 
Så var det för mig nyss också. Kunde nästan ha skrivit det själv. Nu verkar det fungera dock.
 
  • Gilla
cnils
  • Laddar…
S Stefan1972 skrev:
Så var det för mig nyss också. Kunde nästan ha skrivit det själv. Nu verkar det fungera dock.
Något är lagat, för jag hade också det problemet tills nyss, men nu verkar det fungera igen.
 
  • Gilla
cnils
  • Laddar…
Tack för rapporten. Jag fick samma fel i Chrome idag, men tror jag lyckats hitta orsaken. Fungerar det bättre nu?
 
var det en sladd i kläm?
 
MultiMan
cnils cnils skrev:
Tack för rapporten. Jag fick samma fel i Chrome idag, men tror jag lyckats hitta orsaken. Fungerar det bättre nu?
Ja, det gör det, tack! Dock annan maskin men fortfarande Chrome. Testar den andra i kväll.
 
  • Gilla
cnils
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.