Jag skulle beställa från sidan/appen Wish för 1:A gången för ca 5v sedan. Klarna som sköter betalningen loggade köpet. Ett par dagar senare så klickar jag på Wish appen och kan se att det är blankt på den flik där man ska kunna följa ordern (ett ca 10-tal produkter beställdes, till en summa av ca 1300kr). Klarna har nu också satt betalningen i status "cancelerad". Jag försöker nå någon support på Wish, får ett autosvar att någon ska höra av sig till mig inom några dagar, men icke.

2v. senare gör jag en till beställning, nästan alla samma produkter, med lite ändringar. Igen så bekräftar jag köpet med Bank-ID appen(vilket görs när jag beställer/betalar via klarna). Denna gång loggas inget köp hos Klarna. Och igen så syns inga beställda produkter i Wish-appen.

Vad händer undrar jag? Varför kan jag inte handla på Wish?
 
Fråga Klarna.
 
Mugmaz MugAssMaz skrev:
Fråga Klarna.
Klarna bör inte va problemet om varför beställningarna bryts. Men jag ställde tidigare frågan ändå om de känner till ifall det är vanligt att Wish avbryter ordrar - "inget jag känner till"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.