Har hamnat på det här forumet när jag försökt bli klok på olika renoveringsmöjligheter, och tycker att folk verkar så pålästa att jag tänkte att jag kunde ställa lite frågor här. Håller på att leta bostadsrätt i nuläget och vill gärna bo med badkar. Det verkar vara rätt ovanligt numera, speciellt om lägenheten är nyrenoverad. Har ändå hittat en jättefin lägenhet, som tyvärr ej har badkar. Det ser också ut som att det inte går att sätta in ett badkar utan att flytta på handfatet, eller helt enkelt ta bort det. Jag undrar nu om ni tror att det är ett stort/dyrt projekt att ta bort handfatet? Hade kunnat ha en lösning med mini-handfat ovanpå toaletten eller att man använder badkaret. Dock skulle jag ju behöva sätta tillbaka handfatet innan försäljning av lägenheten.

Bifogar bild på badrum och planlösning om nån skulle komma på något annat tips! Svartvit planlösning av lägenhet med kök, vardagsrum och badrum markerade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kompakt badrum med toalett, handfat och svartvit kaklad dusch, samt en vit dörr med vintage knopp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ta bort ca 30-60 minuter om det finns avstängning typ ballofixer på vattnet.
Kostnad vet ej, anlitar aldrig folk.
 
Funkar det inte med ett sittbadkar mot dörren på sidan där duschen är ?
 
BirgitS
  • Gilla
Modig och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.