Svar 2

Dammsuga är något jag hatar och med 2 katter och en hund i huset tenderar det att behöva dammsugas rätt ofta... Om jag hade denna skulle jag kunna spendera mer tid på renovering och kanske äntligen få huset klart så vi kan fokusera på roligare saker här i hemmet!
 
Alternativ 2, 3 våningsplan

Neato Botvac verkar vara en riktig toppendammsugare! Vi köpte en billig robotdammsugare för många år sedan men den gick snabbt sönder och sedan dess har vi inte vågat oss på en ny. Men efter att ha läst ert test skulle jag gärna vilja prova igen. Det låter underbart att kunna sköta dem på distans och den skulle passa perfekt i vår sommarstuga på 1,5 plan.
 
svar: alternativ 2. (3 våningsplan)

Med 2 aktiva barn som vill både hoppa studsmatta, leka på rummet, baka och pyssla och helst samtidigt så blir det mycket spring in och ut och fram och tillbaka.
Jag och frugan springer runt med "snabeldraken" var eviga tid och hinner inte med så mycket mer än det och tvätt/mat.
Men en liten kompis där hemma som vaknar upp när vi är på jobbet och tar hand om en av sysslorna vore ju alldeles underbart för att hinna få lite mer tid till annat som är roligare.
Viktigaste av allt, den skulle få heta Bosse och bli en del av familjen.
 
Svar: alternativ 2 (3 våningsplan)

Detta skulle vara underbart att ha för att slippa dra fram "vanliga dammsugaren" varje gång mina 2 små grabbar spiller mat på golvet. Bara att köra igång den via appen och nu när vi skaffat 2 kattungar oxå skulle katthåret inte vara några problem med förinställda städprogram.
 
Svar alternativ 2 (3 våningsplan)

Efter att under snart 8 år fått gliringar på min undermåliga förmåga att dammsuga ordentligt hade det varit en fröjd att få en robotdammsugare som man kan beskylla istället =)
 
Svarsalternativ 2 (3 våningsplan)

Motivering: Som alla andra vill vi ha ett rent hem men med en hund som fäller päls i storleksordningen liten valp varje dag och dessutom går och dreglar så fort hon hör orden mat, fika, kaka, godis och dylikt så blir det ett ständigt dammande och svabbande. I köket och hallen brukar vi få dammsuga två gånger om dagen och svabba en gång. Resten av huset blir det dammsugning en gång per dag.
Om denna robotdammsugare skulle göra nytta någonstans så är det hos oss. Den är hjärtligt välkommen.
 
Rätt svar är 3 våningsplan.

Denna hade blivit perfekt hos oss då vi rätt nyligen flyttat till ett hus med 3 våningsplan samt precis fått vårt andra barn och då finns det ju annat som tar ens tid istället för städning.
 
Alternativ två, tre våningsplan.

Motivering: bor idag i hus med två etage på bottenvåningen samt övervåning. Har idag tre (3) uppladdningsbara skaftdammsugare utställda på olika ställen och som motioneras varje dag flera gånger.
Har tyvärr de senaste två åren utvecklat en allergiutlöst astma men för familjens skull försöker vi hålla undan hundhår från två hundar samt damm så gott, och så länge, som det går. En robotdammsugare hade underlättat avsevärt på våra 230 kvm. Håller tummarna!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Låt värstingroboten sköta städningen!
[bild]


Den här veckan kan du vinna en Neato Botvac D7 Connected robotdammsugare som med LaserSmart™-teknik läser av och kartlägger hela ditt hem och skapar en planritning som roboten följer. Den rör sig i raka linjer istället för ett slumpmässigt mönster. Du styr den med en app, kan skapa olika städzoner i hemmet och programmera den till att städa när du vill. Tack vare att fronten är rak, kommer den även åt att städa i alla hörn.

Totalt värde: ca 7 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur många våningsplan med förprogrammerade städzoner har appen stöd för?

Svaret hittar du här: [länk]

  1. 2
  2. 3
  3. 1
    Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 23 augusti.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Alt 2 är rätt svar ( 3 vån)
Jag är lat och teknikintresserad.
 
Svaret är alternativ 2: 3 våningar

Jag bor ensam med tre barn och vi har en stor snäll hund med mycket hår. Vi bor i ett fint hus på landet i tre våningar. Men det blir väldigt mycket grus och hundhår i huset och jag måste dammsuga precis varje dag. En robotdammsugare skulle verkligen underlätta för mig och barnen skulle såklart bli mycket gladare av att jag ägnar mig åt dem istället för att dammsuga. Så jag borde verkligen vara värd att få vinna den :)
 
Svar: Alternativ 2 (3 Våningsplan)

När vi sladd-dammsugaren fram hasa, denna istället kan gasa. Inga böjda ryggar mer, bara rena golv vi ser. Vi i appen kan titta att robotdammsugaren inte bara sitta, den genom hemmet far, inte en enda dammtuss blir kvar. Städningen blir lätt som en plätt när denna robot gör livet komplett.
 
  • Gilla
Söt Syrra
  • Laddar…
Svar: 2 (tre våningsplan)

Med en sladdis som kryper runt och stoppar allt i munnen skulle det vara magiskt med en sladdlös magiskt makalös robot som smög runt och höll rent.
 
Svar 2 (3)
Jag har hört att den inte är speciellt bra!
 
Svar: alternativ 2 (3 våningsplan)

Ungdomarna städar som krattor (även jag...), och tjejen tycker inte någon ung liten tjej ska strutta runt som hemhjälp... Denna dammsugare skulle göra att ungdomarna slipper dammsuga, och tjejen vill ju hellre ha en robot än en tjej!
 
Jag är 45 år och ungkarl. Jag begriper inte hur en vanlig dammsugare fungerar!
Jag behöver en städhjälp!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.