Som sagt, behöver en hel del fyllnadsmaterial till min tomt. Hör av er om ni vill bli av med något :)

Mvh Tobias
 
Min brf har massor över efter dränering. Jag vet dock inte hur lämpligt det är att fylla ut med, innehåller en hel del blålera. Göteborg/Gamlestaden.
 
D09
Är det riktigt mycket du behöver så kontakta entreprenörer som är involverade i lite större projekt så kan du få betalt också.
 
D09 D09 skrev:
Är det riktigt mycket du behöver så kontakta entreprenörer som är involverade i lite större projekt så kan du få betalt också.
Behöver nog 40-50m3 skall kolla upp ditt tips, Tack.
 
D09
T T-V skrev:
Behöver nog 40-50m3 skall kolla upp ditt tips, Tack.
Det är nog lite för lite för att få betalt men iaf gratis hemkört. Kolla om du ser lokala mindre entreprenader där grävarna hellre kör till dig än någon anläggning med tipsavgifter etc
 
D09 D09 skrev:
Det är nog lite för lite för att få betalt men iaf gratis hemkört. Kolla om du ser lokala mindre entreprenader där grävarna hellre kör till dig än någon anläggning med tipsavgifter etc
Jag höftade lite kan var 70m3 oxå. Kanske är för lite det med. Skall hålla koll på byggen i kommunen...
 
M
T T-V skrev:
Jag höftade lite kan var 70m3 oxå. Kanske är för lite det med. Skall hålla koll på byggen i kommunen...
Man håller väl på att gräva upp i princip hela Göteborg till 100m djup så det lär väl finnas överblivna fyllmassor så det räcker för att bygga ett nytt Danmark? :crysmile:
Även här oklart avseende kvalitet så klart.

Kolla med kommunen om de vill bli av med något!
 
M
Visste väl att jag hade sett det på Facebook också, finns en kille i Lerum som vill bli av med 5-6 lastbilar och som själv står för transportkostnaden. Skickar info som PM.
 
  • Gilla
T-V
  • Laddar…
Även jag har fylle i Stenkullen om det önskas, moränjord
 
  • Gilla
T-V
  • Laddar…
Hej,

Har skickat PM till dig.

Mvh Tobias
 
Ganska gammal tråd men sökes det fortfarande fylle? Har nog en 50-60 kubik blandfylle (matjord, sten, lera, makadam) i en härlig röra. Bor på hisingen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.