Alternativ 2

Nyseparerad i ny stor lägenhet med både mattor, parkett och barn samt husdjur. Klart jag behöver hjälpen av en robot medans jag renoverar upp hemmet!
 
Svar: alternativ 2.

Jag är med i utlottningen för att kunna hjälpa mina snart 80-åriga föräldrar. De behöver verkligen bli avlastade med dammsugningen, så denna robotdammsugaren hade varit som en skänk från ovan.
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Svar: 3 våningar (alternativ 2)
Med en 4 åring och en 15 månaders är det sjukt trixigt att ta fram dammsugaren. Antingen skrämmer man eller så stör man alternativt väcker man dem! Vore sjukt härligt att kunna dammsuga när ingen är hemma. Vilken lyx!
 
Nr 2. 3 husplan.
Frun i huset har en dålig rygg. Dubbla diskbråck bland annat. Det blir således inte alltid så städat som jag vill att de skall va och min fru stör sig inte på när det knastrar om fötterna men däremot damm på listerna. Eftersom jag är frun i huset skulle detta underlätta enormt.
 
Alt 2
Som skiftjobbande så har man inte mycket tid över att hjälpa frun med städning, vore underbart att kunna hjälpa till med städningen trots att man är på jobbet.
 
  • Gilla
twoody
  • Laddar…
Svar 2 , 3 våningsplan

Vore fantastiskt att kunna slappna av och låta denna avancerade robot sköta den tråkigaste sysslan... dammsuga !

Med vänlig hälsning, fremax
 
Svar alternativ 2.
Skulle varit perfekt att ha så man kan lägga mer tid till att renovera och fixa på huset
 
Alternativ 2, 3 våningar

En robot lär var ett strålande sätt att lära ungarna att plocka undan sina leksaker!

"Plocka upp, annars äter roboten upp era prylar!"
 
Alternativ 2 (3 våningar)

Min nuvarande runda robot börjar bli lite (mycket) trött på att hitta dammet och med nära förestående flytt från lägenhet på 48 kvm till hus på 131 kvm så skulle värstingroboten verkligen vara guld värd!
 
2 - hela 3 våningsplan!

Vi har precis (snart) byggt klart vårt drömhus med bara en våning att hålla ordning på!
Men det räcker.
Dammsuger just nu varje dag eftersom vi bor mitt uppe i en leråker. Och mitt i den håller vi på bygger en altan, samtidigt som vi listar, bygger kök, färdigställer rum för rum, slipar, målar, fogar.
Både vi och hunden springer ut och in.
Grus, hundhår, gräs och slipdamm.
Vore fullständigt ovärderligt att ha en "familjemedlem" som skötte den tråkiga biten att hålla golven rena och fina.
En värstingrobot som kirrar biffen så vi slipper ta med oss allt grus upp i sängen när det är sovdags.
Vilket är de värsta som finns. Skräp i sängen!!
Och framförallt får vi tid över till allt annat när man bygger själv. Bygga garage till exempel!
 
Svar: Alternativ 2, 3st våningar
Vi har en Neato damsugarrobot sedan 4 år som jag tyvärr har haft sönder. Då denna är kraftigt beroendeframkallande så behöver vi en ny Neato till vårt hus på 170kvm
 
Svar: 3 våningsplan

Med 2 underbara barn där hemma skulle verkligen denna underlätta vår vardag och göra något mycket roligare med den tiden tillsammans!

/Stefan
 
D
Svar alternativ 3, 3 våningsplan.
Har totalrenoverat lägenheten och även andra lite jobbigheter som gjort tagit lång tid få ordning. Nu är det fritt och fint på golvet så nu skulle man kunna göra en sådan robbotdamsugare. Hade även passat oss med funktionen man kan lägga in städzoner, har ju katt och dennes mat och vatten står på golvet hade varit skönt slippa ställa upp och ner de
 
Rätt svar är alternativ 2: 3 st våningsplan.
Vi har en dotter i rullstol, som drar in mängder med smågrus på däcken.
Vi köpte tidigt en dammsugarrobot, men den var för klen i suget, så de små gruskornen kunde inte tas. Dessutom var den rund, så det låg drivor med smuts i hörnen!
 
Svar: 3 våningsplan

Nyligen gick min mammas man bort. Hon är nu ensam med en stor villa i ett plan med renoverad källare och stor trädgård.

Om jag skulle vinna denna hade jag installerat den hemma hos min mamma med en gång. Vi har själva en robot hemma som hon sneglat på vid flera tillfällen men hon har aldrig kommit sig för.

Känslan att veta om att det skulle räcka för henne att trycka på en knapp efter att barnbarnen vart där och dragit in gräsklipp och grus hade vart fantastiskt.

Att få underlätta något som att slippa städa i en period av sorg hade helt enkelt vart fantastiskt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.