Dags att försöka röja upp garaget efter avvecklingen av hobbyverkstan...

Bosch GCM 8 SJL kap- och gersåg. Fint skick, endast hobbyanvänd. Originalklinga.

Pris: 1900kr

Bosch GKT 55 GCE inkl. 2x160cm skenor. Ena skenan har ett märke på sig efter att sågen klättra upp på skenen men den fungerar utan problem. inkl. L-boxx till sågen och väska till skenorna. Ska även finnas en sån där liten skena med vinkelmojäng på. Originalklinga.

Pris: 3000kr

Bilder kommer eventuellt i morgon kväll.

Finns även mycket annat småkrafs som tvingar, Julas kexmaskin och gud vet vad som man kan få köpa för en symbolisk summa på plats. Det mesta ska bort... ev. även en Ryobi bänkpelarborrmaskin som bara har provborrats med.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
j.erkers
Hej.
Jag har redan både sänksågen och skenorna men jag saknar den lilla skenan med vinkelmojängen. Vill du sälja den separat och vad vill du ha för den? Jag bor i Dalarna så jag vill inte hämta utan hoppas att den kan skickas.
Mvh / Jens
 
j.erkers j.erkers skrev:
Hej.
Jag har redan både sänksågen och skenorna men jag saknar den lilla skenan med vinkelmojängen. Vill du sälja den separat och vad vill du ha för den? Jag bor i Dalarna så jag vill inte hämta utan hoppas att den kan skickas.
Mvh / Jens
Jag säljer den nog helst tillsammans med sågen och skenorna :)

/Jerry
 
Hej. Jag köper gärna. Skickar pm
 
GKT 55:an är såld och kapsågen försvinner nog ikväll.
 
Båda sågarna sålda.
 
wurpan wurpan skrev:
Dags att försöka röja upp garaget efter avvecklingen av hobbyverkstan...

Bosch GCM 8 SJL kap- och gersåg. Fint skick, endast hobbyanvänd. Originalklinga.

Pris: 1900kr

Bosch GKT 55 GCE inkl. 2x160cm skenor. Ena skenan har ett märke på sig efter att sågen klättra upp på skenen men den fungerar utan problem. inkl. L-boxx till sågen och väska till skenorna. Ska även finnas en sån där liten skena med vinkelmojäng på. Originalklinga.

Pris: 3000kr

Bilder kommer eventuellt i morgon kväll.

Inget bord för gersåg kvar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.