hsd
Åter till der roliga
Skylt för "Peterssons Begravningsbyrå" med texten "Entré på andra sidan".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dowser4711 och 27 till
  • Laddar…
Erik_Hansson skrev:
Vet inte om det är humor, men att Skoda/WV vill ta betalt för att ha en 450tsek bil fortsätt uppkopplad efter 1 år känns magstarkt. Tydligen var bara första året 'gratis'.
Volvo tar betalt för motsvarande tjänster för en bil som kostar det dubbla. Jag håller mig för skratt.
 
Erik_Hansson skrev:
Var det inte Mercedes som välte i lite mer närtid? Även dyra märken är väl skit...
Jo.
Det var väl Mercedes A-klass har jag för mig.
Kallades även för Weltklasse.:crysmile:
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Det var Trafikmagasinet, alltså teve programmet i SVT, som välte med en Skoda och det var biltidningen Teknikens Värld som välte med Mercan.
 
Åååååå cykel jävel
Frormlanst minst 15år sen jag såg Strul men däremot pratade jag med Björn förra året på Dalecarlia Awards
 
Prisskylt för trattkantareller till 99 kronor per kilo med champinjoner i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Eller?
 
  • Gilla
  • Haha
Solari och 17 till
  • Laddar…
Väldigt likt champinjoner? Eller?
 
  • Gilla
  • Haha
JanneJanne123 och 1 till
  • Laddar…
Fritt val. Champinjoner eller trattkantar ?
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
D Donald-Duck skrev:
Det var Trafikmagasinet, alltså teve programmet i SVT, som välte med en Skoda och det var biltidningen Teknikens Värld som välte med Mercan.
Mercedes glömde aktivera sin autobroms när de skulle visa upp den. Bilen körde rakt in i lastbilen :crysmile:

 
Lyckades inte Volvo med det också?
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
 
Volvo fick ett fel på en ABS-givare vid pressträffen men valde att köra ändå för man trodde inte det skulle påverka. (Åtminstone så som jag hörde förklaringen från folk som var med)

/Andreas
 
  • Gilla
eddiw
  • Laddar…
Gammal vits men ändå....

Amerikanen till svensken ”We’ve Trump, Johnny Cash and Bob Hope”. Varvid svensken svarar we’ve Stefan Löfven no cash and no hope.
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Erik_Hansson skrev:
Vet inte om det är humor, men att Skoda/WV vill ta betalt för att ha en 450tsek bil fortsätt uppkopplad efter 1 år känns magstarkt. Tydligen var bara första året 'gratis'.
Själv fick jag höra när jag klagade på att bakluckan rostat på min 4 år gamla Skoda: "Rostskyddsgarantin är tyvärr bara 3 år. Man har haft så lite problem med rost att man tyckte att det räcker".

Jaha, själv tycker jag att om man haft så lite rostproblem så kunde man haft en längre garanti utan risk... Dålig humor i bilvärlden.
 
  • Gilla
fia_mstd och 2 till
  • Laddar…
BiFuel BiFuel skrev:
Själv fick jag höra när jag klagade på att bakluckan rostat på min 4 år gamla Skoda: "Rostskyddsgarantin är tyvärr bara 3 år. Man har haft så lite problem med rost att man tyckte att det räcker".

Jaha, själv tycker jag att om man haft så lite rostproblem så kunde man haft en längre garanti utan risk... Dålig humor i bilvärlden.
Min Skoda från 2015 har ingen rost, men ett periodiskt byte av vattenpump var 3-4 år ska man tydligen räkna med :crysmile:
 
  • Haha
BiFuel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.