Strulade är ju ett klockrent ord, mer sånt. Vad skulle vara bättre, nån exakt teknisk förklaring lär dom ju inte ha tillgång till?
För typ 10år sen så gav ICA-bankens IT-system upp, därefter intervjuade Computer Sweden IT-chefen som sa ungefär "vi hade för trötta maskiner, men nu har vi stoppat i mer järn så nu funkar det" (järn var det exakta ordet som användes resten är från mitt minne).
Sådant gillar jag istället för diplomater som använder tramsord som inte säger nåt.
 
  • Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Man kan även ansluta internetsladden till hårddisken...
 
  • Haha
JanneJanne123
  • Laddar…
Värsta är väl när modermodemet, själva hjärtat i hårddisken krånglar, trots att internetsladden sitter som den ska.
 
  • Gilla
Dowser4711 och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
  • Gilla
  • Haha
nino och 1 till
  • Laddar…
A
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag har sett filmen "Strul", 3 ggr ... inom loppet av typ 3-4 veckor ... på bio alla tre ggr ... :oops:
[länk]

Det är väl nästan humor, va? :cool:
Gud vad struligt :p
 
A
Vet inte om det är humor, men att Skoda/WV vill ta betalt för att ha en 450tsek bil fortsätt uppkopplad efter 1 år känns magstarkt. Tydligen var bara första året 'gratis'.
 
  • Text som informerar om priser för förlängning av SKODA Connect-tjänster och slutdatum för erbjudandet.
  • Haha
  • Gilla
big mike och 1 till
  • Laddar…
Erik_Hansson skrev:
Vet inte om det är humor, men att Skoda/WV vill ta betalt för att ha en 450tsek bil fortsätt uppkopplad efter 1 år känns magstarkt. Tydligen var bara första året 'gratis'.
Affärsidéernas heliga graal! Man lyckas både få kunden att köpa och hyra samma vara!
 
MathiasS MathiasS skrev:
...i vilket fall som helst, märkligt ordval (rumpan).
Så vad är mer korrekt? Ändalykten? Stjärten? Röven? Arslet? Anus?
 
A
ricebridge ricebridge skrev:
Affärsidéernas heliga graal! Man lyckas både få kunden att köpa och hyra samma vara!
Faktiskt precis så jag känner. Knappast bra kundservice..
 
A
ricebridge ricebridge skrev:
Så vad är mer korrekt? Ändalykten? Stjärten? Röven? Arslet? Anus?
Kanske 'på' är bättre ord än 'i' rumpan. Fast det vet vi iof inte..
 
Erik_Hansson skrev:
Vet inte om det är humor, men att Skoda/WV vill ta betalt för att ha en 450tsek bil fortsätt uppkopplad efter 1 år känns magstarkt. Tydligen var bara första året 'gratis'.

En Skoda för 450 papp, det är väl humor. Skoda tippade ju i en Aktuelltsändning, men det är ju länge sedan......
 
  • Gilla
  • Haha
Solari och 2 till
  • Laddar…
A
prototypen prototypen skrev:
En Skoda för 450 papp, det är väl humor. Skoda tippade ju i en Aktuelltsändning, men det är ju länge sedan......
Det blir så att säga inte en skoda nästa gång...
 
prototypen prototypen skrev:
Skoda tippade ju i en Aktuelltsändning, men det är ju länge sedan......
Det var under ett riktigt hårt undanmanöverprov...

"En milstolpe i programmets historia var när en blå Škoda 120 LS under 1979 välte i ett undanmanöverprov i 30 km/h."
 
A
Var det inte Mercedes som välte i lite mer närtid? Även dyra märken är väl skit...
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.