Martin_B Martin_B skrev:
Förresten. Det kanske vore mer lämpligt att snarare döpa om "Coola gamla hus till salu" till "Vackra gamla hus till salu" eller "Fina gamla hus till salu".
Möjligen passar "Vackra gamla hus till salu" bättre då det skulle kunna innefatta även mer slitna renoveringsobjekt, som är vackra i grunden. Medan "Fina" torde betyda att de i princip är i fint skick eller så?

Och då blir det också lättare att hålla isär dessa två trådar "Coola arkitektritade hus till salu" och "Vackra gamla hus till salu".

Bara ett tips :)
Bra idé, nu har jag bytt namn på den!
 
  • Gilla
Martin_B och 1 till
  • Laddar…
Bra med namnbyte på "gamla" tråden, lättare att inte råka skriva fel då, om det råkat vara många inlägg utan bilder.

Tycker även att det i "arkitekttråden" är bra att ha med det ordet, även om man menar arkitektritat i vidare mening, det utesluter ju standardhus som bara är tjusigt renoverade eller inredda.

Fritt fram att starta en egen tråd om någon saknar "Andra märkliga hus till salu".
 
Redigerat:
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Man får ju starta en tråd med vilken rubrik man vill. Vill du ha en sådan, så skapa den.
Fast nu handlade väl diskussionen om det vore lämpligt att två trådar borde slås ihop till en och i så fall namnet på denna tråd. Jag har personligen ingen önskan om en tredje tråd på samma tema. ;)

Mitt svar var väl snarast att se som att jag var för ditt förslag om hopslagning och jag gav även mitt namnförslag på den nya hopslagna tråden.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag skulle i och för sig kunna fråga TS om det är OK att slå ihop de två trådarna och bara döpa om tråden till "Coola hus till salu", och så får vi en blandning av ödehus, arkitektritade hus och annorlunda hus i största allmänhet i tråden.

Vem är för och emot den idén?
 
Aha, ok. :)

Jag hade redan förkastat den idén i mitt stilla sinne för det verkade inte finnas något större stöd för den.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.