Jag tror också på att leta lokalt. Även om det iofs finns tunnel till Muskö är man ju en smula off där nere mitt för Södertörn, även om det väl säkert går att hitta någon i Nynäs- eller Sorundatrakten också.

Att prata med grannar eller lokala företagare i allmänhet lät som ett gott förslag.
 
J jonaserik skrev:
Det finns många lokala företag på Muskö, någon av dom vet säkert vad som finns att leja
Det finns en på Muskö, tyvärr så är det lite segt med honom, tror han har för mycket att göra
Har frågat honom, men!!
Därför kollar jag på annat håll, typ här
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag tror också på att leta lokalt. Även om det iofs finns tunnel till Muskö är man ju en smula off där nere mitt för Södertörn, även om det väl säkert går att hitta någon i Nynäs- eller Sorundatrakten också.

Att prata med grannar eller lokala företagare i allmänhet lät som ett gott förslag.
Det finns en på Muskö, tyvärr så är det lite segt med honom, tror han har för mycket att göra
Har frågat honom, men!!
Därför kollar jag på annat håll, typ hä
 
F
Kanske löst sig vid det här laget men det finns ju åtminstone två på Muskö. Dels John som jag har använt och är mycket nöjd med dels Putte som jag också hört bra om. Har även sett en maskin som verkar vara hemmahörande på Altorpsvägen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.