Närmare än Italien är väl Tyskland där man kan köpa 96% etanol på apotek (kanske inte på alla).utan recept.
 
2 flaskor 45%=90%. Matematiken har aldrig fel.
 
  • Haha
BirgitS
  • Laddar…
Bart Bart skrev:
2 flaskor 45%=90%. Matematiken har aldrig fel.
Hur blir det då med tre flaskor? Då är det ju mer i flaskorna än vad som får plats därinne.
 
L lordi skrev:
[bild]
Det var tider det.....Jag kan nästan känna lukten när jag tänker tillbaka! :rofl:
Vi hade inbrott i huset och tjuvarna var så ohyffsade att dom ringde polisen och anmälde farsans apparat när dom var klara.:mad::sick::lying:
 
  • Ledsen
lordi
  • Laddar…
Needas Needas skrev:
Det var tider det.....Jag kan nästan känna lukten när jag tänker tillbaka! :rofl:
Vi hade inbrott i huset och tjuvarna var så ohyffsade att dom ringde polisen och anmälde farsans apparat när dom var klara.:mad::sick::lying:
De var säkert Frikyrkans kollekt-skvadron som behövde pengar till kyrkkaffet.medel till
 
T Thomas_Blekinge skrev:
Hur blir det då med tre flaskor? Då är det ju mer i flaskorna än vad som får plats därinne.
En djäkla helkväll är summan
 
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Alkoholen skall användas för att extrahera verksamma beståndsdelar ur örter.
Ah, egentillverkat är toppen, får man till opaliseringen?
 
G
Sockerhög Sockerhög skrev:
Men med över 90% så bränner du ju slemhinnorna:thinking:
Köp E85 och slå i 8% vatten och en hel del rapsolja. Skilj av underfasen i en separertratt och kör genom aktivt kol så har du en >90+%:p. Men skynda dig! Sommar-E85 är bäst för den innehåller mindre bensin...
Jag har provat 90% HB. Och det bränner ända ner till tånaglarna kan jag lova.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.