Det var upptaget. Satte Forllin1 sålänge. Är det du som hade den användaren men har glömt det kanske?
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det var upptaget. Satte Forllin1 sålänge. Är det du som hade den användaren men har glömt det kanske?
Så kan det mycket väl vara! :) Går det att identifiera på något sätt?
//Forllin1
 
Ja, det är samma namnuppgifter där fast en telia-adress. Jag kan slå ihop dina båda användare när jag är tillbaka från semestern om en dryg vecka. Får det inte att funka via mobilen.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Ja, det är samma namnuppgifter där fast en telia-adress. Jag kan slå ihop dina båda användare när jag är tillbaka från semestern om en dryg vecka. Får det inte att funka via mobilen.
Aha! Men då är det ett jätte gammalt konto för den Telia-adressen har jag inte haft på många år! Ni får jätte slå ihop dem när ni är tillbaka från semestern! Tusen tack!
 
Nu har jag slagit ihop dina konton och ändrat ditt användarnamn från Forllin1 till Forllin.
 
  • Gilla
Forllin
  • Laddar…
MultiMan
Kan jag få byta till det namn som tyvärr var upptaget tidigare men inte verkar vara det längre enligt sökning bland era medlemmar: MultiMan ? Enda som dyker upp på den frasen är jag själv med Original som tillägg. Hittar heller inga inlägg vid sök på inlägg.

Namnet sägs vara upptaget om man försöker skapa nytt konto, men eftersom det inte dyker upp vid sökningen så kanske det är så gammalt att ni kan byta namn på eller arkivera det kontot?
 
Namnet MultiMan var tidigare upptaget av en person som inte längre var aktiv. Användaren hade inte heller gjort några inlägg. Jag har gjort en specialare och anonymiserat honom och gett dig namnet istället.

PS. lite synd eftersom jag gillade just namnet MultiManOriginal ;)
 
  • Älska
MultiMan
  • Laddar…
Hej!

Skulle vilja byta namn till JonJon78.

Tack på förhand!
 
Fixat.
 
Hej!

Jag vill byta namn till Strandhus21 om det är möjligt.

Tack på förhand!
 
Fixat!
 
  • Gilla
Strandhus21
  • Laddar…
Jag skulle vilja byta namn till något av : TobbeT eller MrT.

Tack på förhand!
 
Båda var upptagna, MrTobbe fick det bli.
 
  • Gilla
MrTobbe
  • Laddar…
Hej, önskar byta namn till RiKr om det är ledigt!
 
Fixat
 
  • Gilla
RiKr
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.