H Husqvarna220Ac skrev:
Samma här, bra robotdammsugare, och behållaren alltid full!

Tycker det är tragisk de som köper motorgräsklippare idag, eller att det ens säljs, räcker med att en granne köper en bra robotklippare, så hänger resten på.

Installerade till en kollega, Husqvarna såklart, grannarna superanti, kommer aldrig att fungera, efter en månad köpte de en likadan, samma med våra grannar, mycket borta och när de ska klippa regnar det, köpte en med i år, superöjda, mormor har också en, likadant där, grannarna hängde på.

Sen att slippa höra grannen klippa gräset, samt att på sommaren gör man annat, sitter i Spanien och svettas med en snorkall öl, och gräset..växer, men vem bryr sig..bara dåligt att den inte kan ta in posten när den ändå passerar lådan..
Du får väl även skaffa digital brevlåda, så kan du spara all kraft till att öppna ölen....
 
Kass väder igår, så jag hann inte felsöka så mycket.

Kom och tänka på det, jag har precis fyllt tanken med bensin. Om jag vill montera ner motorn så att jag kan rensa förgasaren (jag vet inte hur mycket man måste montera ner), så vill jag undvika att råka dra någon slang så att all bensin läcker ut i backen...
 
Cheesen
I ibrakadabra skrev:
Kass väder igår, så jag hann inte felsöka så mycket.

Kom och tänka på det, jag har precis fyllt tanken med bensin. Om jag vill montera ner motorn så att jag kan rensa förgasaren (jag vet inte hur mycket man måste montera ner), så vill jag undvika att råka dra någon slang så att all bensin läcker ut i backen...
Sätt en klämma på bränsleledningen.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.