Jag har gjort en del olika skisser nu och detta är nog denna lösningen som jag är minst missnöjd med.
Dörrarna är fasta och det är ju det man få förhålla sig till. Tänker jag fel med en bastu i den storleken. Vill ju gäna få platts med fåtöljer eller någ liknande
Skiss av en planlösning med bastu markerad 2400x2270 och fasta dörrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
BirgitS
Nu har du ju få mått angivna men det ser ut som lavarna är 80 cm djupa och det är rätt obekvämt att sitta då för ryggen hamnar inte vid ryggstödet.

Rita ut några fåtöljer så blir det ju lättare att se hur det ser ut, men det ser lite trångt ut.
 
Hemmakatten
Var har du duschen,?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Nu har du ju få mått angivna men det ser ut som lavarna är 80 cm djupa och det är rätt obekvämt att sitta då för ryggen hamnar inte vid ryggstödet.

Rita ut några fåtöljer så blir det ju lättare att se hur det ser ut, men det ser lite trångt ut.
lavarna är 700mm så man kan ligga lite mer bekvämt
 
Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Var har du duschen,?
till höger om bastudörren
 
Väldigt stor bastu om du tänker ha något annat där. Skippa vinkeln på lavarna och krymp bastun så du får ett iallafall 2x2m utrymme utanför
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Väldigt stor bastu om du tänker ha något annat där. Skippa vinkeln på lavarna och krymp bastun så du får ett iallafall 2x2m utrymme utanför
Ja drömmen var ju en stor bastu men det kanske får kompromissas lite ju mer jag tänker på den ju mer missnöjd är jag. Det är nog bara att göra om ritningen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.