Hej!

Vi funderar på att köpa ett Älvsbyhus, Tyr.
Vi läste att det är någon som har tillvalslistan. Kan Ni skicka tillvalslistan till oss också, tack!

Må så gott!
Rickard & Maria
mariablanck@tyfonmail.se
 
Hej! Vi funderar också på att bygga ett Älvsbyhus framöver och har fått produktionskalkyler på Torgrim och Ägir. Läste att någon hade tillvalslistan vore snällt om ni kunde mejla den till: jajobu@hotmail.com

Brumman skrev:
Priserna det gäller är egentligen alla eftersom vi inte riktigt vet vad som finns så om någon har en skanner ...




Tror jag har en liggande, har du någon mailadress?
 
Hej,

om någon har möjlighet att skicka över tillvalslistan till mig så är jag mycket tacksam!

reima.arctaedius@telia.com
 
Jaha... Konstigt nog får även jag be om en ifall någon vänlig själ vill skicka en...

Jag trodde att den skulle komma med kundpärmen, men så var inte fallet... Vi får säkert en med tiden, men vi är rastlösa, och vill titta i den NU... ;D

strixx@home.se
 
Jo, det vet nog de flesta ;)
elene menar med all säkerhet att det endast går att få varmluftsugn integrerad med golvspisen.
 
Jag skulle också vara tacksam för en sådan lista.

Footos@spray.se

Tack på förhand
Johan & Fia
 
Även jag skulle gärna vilja ha en tillvalslista.

"greger.ka@telia.com"

Tack!
 
HEJ
Enligt säljaren vi var i kontakt med sa att det inte går att få inbygnadsugn med varmluft utan att det var hällspisen som var med varmluft.

Tessan: det är som ulan svarade det finns inte i deras sortiment eller tillvalslista enligt dom uppgifter vi har fått.

mvh elene
 
Vill någon vänlig själ även skicka tillvalslistan till mig vore jag jätteglad! ;D

Misa

xxblackboxx@yahoo.se
 
Jag skulle oxå bli väldigt tacksam för tillvalslistan..

mood@labzone.org
 
Väldigt underligt att det inte skulle vara varmluft i innbyggnads ugnen....tittar i mina papper och kan då säga att det definitivt är varmluft i det rostfria paketets innbyggnads ugn det står specificerat på papperet.
(art nr HBN230250 ) men inte vet jag det kanske är olika beroende på vart man bygger? :-/

Den vita innbyggnads ugnen har det inte specificerat i beskrivningen på ä-hus papperet, men när jag letar upp art. nr på nätet är det ugn med varmluft, dessutom kan man se på bilden att det är en fläkt i bakreväggen det brukar inte finnas på vanliga ugnar.
Hejs svejs
 
Ang varmluftsugn

Det kanske är olika var man bygger inte vet jag.
Vi är inte i nuläget intresserade av Älvbyhus så jag bryr mig inte om vilket som är rätt eller fel men det var de uppgifter vi fick av säljaren i Östergötland.

MVH elene
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.