Vi har nästan bestämt oss för ett ikeakök och tänkte "hotta" upp det med en mattsvart granitbänkskiva. Men var köper man det? Gärna med ett hyfsat pris...
 
Om du bor i Stockholm, Bror Törner på norr mälarstrand. Anonserar om priser från 1600/meter (inkl moms).
 
Om du bor i norrbotten kan jag rekommendera Bothnia Granit AB i Öjebyn utanför Piteå. Har mycket bra utbud, priser, service och kan leverera över hela Sverige.
 
Glömde skriva att vi bor i Göteborg...
 
Henrikssons stenhuggeri i Kungsbacka.
 
Samma här,,
Blev uppriktigt förvånad över Valter Eklund's.

Bl.a ringde dom oss en gång och dubbekollade att vi verkligen villa ha 2 olika färger i samband med en beställning... Är inte direkt bortskämd med att folk i byggsvängen visar sån omtanke...,,,


Klart positivt betyg från mig i alla fall,
 
Buddha och Emerson: har försökt htita den där "Valter Eklunds" men inte lyckats!?! Företagsnamn, adress och nummer- har ni det?

mvh
 
Jooakim skrev:
Om du bor i norrbotten kan jag rekommendera Bothnia Granit AB i Öjebyn utanför Piteå. Har mycket bra utbud, priser, service och kan leverera över hela Sverige.
Ok det lät bra. Vi har bestämt oss att ha granit i köksön ca 1,5 kvm. Priset vi fick på K-Rauta i Luleå var 9000:- då ingick allt, rundade kanter, klart för att fälla ner spishäll mm. Man borde kanske kolla upp om det går att få billigare från Öjebyn
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.