Jag har haft Lyfco e1600 i ungefär 1 månad. Den har funkat fint fram tills nu. En morgon när jag kommer ut så står klipparen i laddstationen medans laddstationen bara står och piper och blinkar rött på båda dioderna. Den laddar inte längre och på klipparen står det att den inte har kontakt.
Jag har kontrollerat alla anslutningar.

Köpt på outl1 och dem är inte så snabba på att återkoppla så jag tänkte höra med er om ni råkat ut för samma problem. Kanske är en QuickFix.

Tack på förhand!
 
Har samma problem med min 1800, kom du fram till någon lösning? Mvh Mattias
 
Berka123 Berka123 skrev:
Har samma problem med min 1800, kom du fram till någon lösning? Mvh Mattias
Berka123 Berka123 skrev:
Har samma problem med min 1800, kom du fram till någon lösning? Mvh Mattias

Om jag minns rätt så var det laddaren som gett upp. Sitter en liten glassäkring i den som löst ut. Fick en ny laddare utan snack. Hade ett problem till som kan vara till hjälp. Displayen på klipparen är svart till man puttar den framåt. Då har det kommit in vatten i nödstoppen på toppen av den. Plockade isär den själv och ersatte med en tätare egenkomponerad nödstopp. Har funkar kanon sen dess.
 
Jocke83 Jocke83 skrev:
Om jag minns rätt så var det laddaren som gett upp. Sitter en liten glassäkring i den som löst ut. Fick en ny laddare utan snack. Hade ett problem till som kan vara till hjälp. Displayen på klipparen är svart till man puttar den framåt. Då har det kommit in vatten i nödstoppen på toppen av den. Plockade isär den själv och ersatte med en tätare egenkomponerad nödstopp. Har funkar kanon sen dess.
Hej!!
Du säger laddaren? Men är det laddatationen eller tranfomator delen du menar när du säger att det finns en glassäkring där. Jag kolla kretskortet på laddstationen, men där finns ingen säkring?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.