Svar 3: Kållered, Hisingen, Tyresö och Karlstad

Aldrig byggt något i hela mitt liv,
Nu har jag tagit stora kliv.

Åt min familj byggt en altan,
Dock har jag däremot ingen plan.

Pengarna rullade ut,
Nu är dom faktiskt slut

För mig som inte är Mr. händig,
Men som ändå vill vara trendig

Skulle vi behöva något att sitta på,
Dölja felen som inte är få
Då kanske familjelyckan kan bestå.
 
Hej
svar 3

Där ser man ut att kunna sitta hur länge som helst utan att få träsmak
 
Svar: 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Nog för att altanen vi har är fin och mysig att sitta på (särskilt enligt barnen), men att sitta i ett par stolar som dessutom är vrålsnygga och ser sköna ut, är nog snäppet vassare. Annars fortsätter vi på temat "picknick på altan" även denna sommar.
 
3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Läckra sköna möbler......perfekta för att få lite mys i vår pergola.
 
Svar 3 Kållered, Hisingen, Tyresö och Karlstad

Egentligen skulle inte vinsten gå till mig utan två personer som betyder allt. Vi ska bygga hus och min morbror och moster hjälper oss med nästan allt i frågan. Min morbror klipper gräset på vår tomt (då vi bor i annan stad i en hyresrätt och alltså inte ens äger en gräsklippare än), han var även med när kommunen kom ut och skulle kolla tomten för avloppsanläggning. Han är extremt kunnig och är en klippa att ha. Min moster satte upp fårstaket när vi firade sonens födelsedag på tomten och de körde och hämtade en gammal rutschkana 4 mil bort åt mig, som de sedan hjälpte mig sätta på plats (efter att jag fått låna deras tomt att slipa och måla den). De har t.o.m. erbjudit en del av sin tomt till oss att ställa en villavagn på medan vi bygger och ja listan kan göras oändlig. Utan de hade vi varit helt ensamma i processen och nu när jag rensat ogräs på deras uteplats medan de är i Italien så tycker jag nog att den kunde förskönas med ett snyggt set istället för deras gamla solblekt gröna plastmöbler.
 
Svar nummer 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, KarlstadSvar nummer 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Utebordet hemma ser ut så här på 4-5 ställen sen förre helgen :sweat: Sol i rätt vinkel och vinglas blev till förstoringsglas och mycket värme, mera än vad "nonwood" bordet klarade av. Behöver definitivt ett nytt !

Bränd skada på grått "nonwood" utebord orsakad av vinglas som förstoringsglas i solen.
 
Rätt svar är nr 3.

Jag har ett stort trädäck. Men tyvärr är detta nästan helt näck. Möbler och detaljer behöver fyllas på. Därför ska jag vinna, så det så.
 
Nr 3

Tänk att efter några års renovering och tillbyggnad få sätta fina möbler på altanen.
Som "lön för mödan o allt slit"
 
Svar nr 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Till altanen skulle dessa klassa
Har inga möbler nu som de kan missmatcha.
För frukosten, kaffesurr och middagar
Skulle dessa möbler mig, min familj och mina vänner behaga. :love:
 
Svar 3
Skulle gärna vinna snygga utemöbler och ge till min syster med nytt hus, i inflyttningspresent, kommer ju i alla fall att sitta i dom rätt ofta :)
 
Rätt svar: 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad.

Sommaren för mig är TID. Tid till allt det där man drömt om under vintern. Tid till barnen, familjen och vännerna. Att testa någonting nytt och framförallt tid att skapa minnen. Vi skulle ha lugna middagar i kvällssolen, festliga bjudningar och skrattfyllda spelkvällar. Allt kring detta fantastiska bord!
 
Svar: alternativ 3.

Just nu står vår veranda tom vad gäller möbler, och så kan vi ju inte ha det. Eller hur? Just denna gruppen hade passat rackarns perfekt på just vår veranda, det kan jag lova.
Glömde jag säga att vi båda är fattiga studenter?
 
Svar nummer 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Skulle placera dessa fina bord och stolar så vi kan äta lunch/frukost ute på framsidan av huset där det är mest sol.
 
Svar nummer 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Dessa utemöbler hade varit perfekt till min ännu inte färdigställda altan, men en vinst hade jag nog fått det spark i röven som jag uppenbarligen behöver.
 
Svar: 3

Ett sobert set. Så enkelt, rent, så helt rätt.
En förnimmelse av samvaro & grillkvällar,
sommar men även höst, pimpning med varma fällar.
Funktionellt, bekvämt, gott om plats för minst fyra,
för vanlig vardagslunk och härlig festyra.
Expertis, kvalitet och elegans att beundra,
som höjer altanupplevelsen från 0 till 100.
 
  • Gilla
HomeBase88
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.