F
Alfredo Alfredo skrev:
Biltema har några varianter. Ingen aning om kvaliteten dock.
Nä, man kan ju aldrig veta (plötsligt händer det att grisar flyger) men är man lite listig och går på känsla så får man nog en skaplig indikation.

Fördelen med depåtält varianten där MX24 kvalar in är att det är pop-up tält. Man drar bara isär dom. Två personer har ställning med tak uppe på 3minuter och då ingår en minut skitsnack. Sen hänger man bara på väggar.

Vill man sen ha vindstroppar med lösa vikter så åker man till närmsta gokart-bana och hämtar 4st bakdäck i slänga-däck högen, stoppar i en gängad stång eller ett bockat armeringsjärn och fyller däcket med betong.
 
Redigerat:
KristinaRT
Jag tror tyvärr inte att jag är så intresserad av att göra reklam utan föredrar nog ett vitt eller iaf enfärgat tält :thinking:.
Dancover verkar ha väldigt bra tält, men med frakt blir det en bit över 3000 kr. Känns lite för mycket.
ÖoB har dock ett sk universaltält som verkar vara mkt likt DanCovers, med kraftigare stomme (40mm) och PE i tak. Någon som sett ett sådant i verkligheten?
 
Dheri Dheri skrev:
Jag har avverkat några tält från Biltema (Paviljong, hopfällbar) .
F fsn skrev:
Fördelen med depåtält varianten där MX24 kvalar in är att det är pop-up tält. Man drar bara isär dom.
Biltematältet som Dheri länkar till reses på samma sätt. Jämför man bara bilder känns MX-tältet väldigt lika biltematältet. Hur de skiljer sig åt i verkligheten kan naturligtvis vara en annan sak.

För mig skulle dock MX-tältet falla bort på grund av utseendet. Visst, i en depå passar det nog men inte hemma hos mig. :thumbdown:
 
  • Gilla
KristinaRT
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.