Alternativ 3:
Flyttar om en månad till ett nyinköpt radhus och har bara ett litet balkongbord och två stolar. Med den här gruppen kan jag lova att frukost, lunch och middag skulle intas på altan och däremellan förstås en och annan fika. Gött!
 
Rätt svar är:
nr 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi bor på en gammal fjällgård i Jämtland långt från det mesta. Det vi har nära till är vår sagolika natur. Tänk att få njuta av den på altanen med bästa möbeln Hönö. Västkusten möter fjällen! Det bästa av två världar
 
Svar nummer 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Sådana fint utemöbler skulle passa så fint under vår pergola.
 
1
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej
rätt svar: nr 3 - Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

sitter på kuddar. Att komma upp på stolar och sitta vid ett bord skulle vara u n d e r b a r t!
 
Alt 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi har inget, och att ha ett sådant fint bord när getingarna tappat stinget....
...vore superkul, och tänk att vi också får hem det till oss utan strul!
Tack för ett stort kliv, mot ett fantastiskt underbart uteliv!
 
Svar 3, Kållered, Hisingen, Tyresö och Karlstad

Vi köpte en sommarstuga förra året, och skaffade ganska omedelbart efter inköp en uppsättning utemöbler från ikea att ha som matgrupp i det kommande uterummet, men eftersom det inte fanns nånstans att ha grejerna så fick de ligga på pall under presenning tills det var dags.
När vi väl fick för oss att inspektera möblerna så hade såklart råttor eller dylikt byggt bo bland möbeldelarna.
Så nu när uterummet blivit byggt och det var dags att fira midsommar var möblerna här och där missfärgade av råtturin, och gnagda på. Givetvis hittade vi möblerna på rea för det var utgående sortiment, så vi kan inte köpa en till stol och byta ut gnagda delar där det behövs.
Så det vore skönt att förpassa råttgruppen till utomhusaltanen och ha nått fräscht i uterummet!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 3 Kållered, Hisingen, Tyresö och Karlstad.
Vi har precis köpt hus och har inga utemöbler alls där!
 
Svaret är 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi har precis byggt färdigt en stor altan till vårt hus nya här i Göteborg och skulle verkligen behöva nya snygga möbler till den. Dessa skulle passa enormt bra, både i komfort och utseende! Dessutom passar det perfekt till oss då vi är fyra i familjen :).

ha en skön sommar!
/Anna
 
Rätt svar är nr 3!

Byggahus och Brasommarmöbler är två komponenter som hör ihop. Jag vill överraska min man med något nytt (för en gångs skull). Köper mycket begagnat men nu vore det fint om just jag vinner möblerna så vi kan ha något nytt på altanen!

Mvh
Fiano1
 
Redigerat:
Alternativ 3 är rätt

Ny utemöbel vill vi ha,
den skulle vi använda varje da

I svart och teak, å fin!
Vilken överraskning det skulle bli för frugan min

Stolar med lite gung
från Bramöbler, de är kung!
 
Svar: 3
Vi bygger ut vårt fritidshus och allt kommer att bli svart.
Den här gruppen i svart lackering skulle stämma perfekt in!
 
Svaret är 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi har precis köpt drömhuset, augusti blir inflyttning. Tänk att för första gången ha en trädgård, vilken dröm!
Att kunna sitta ute i sensommarkvällen och känna att livet leker vill man ju göra med stil, så vad kunde vara bättre än dessa snygga utemöbler!
 
Svar: 3 Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Motivering: Då min nuvarande stiga ska genomgå en förvandling till en modern villa under dom närmaste åren så skulle dessa snygga och moderna utemöbler passa perfekt på den blivande uteplatsen.
 
Svar: 3, Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Mamma bad mig ta med buntband, borrmaskin och superlim för att ”renovera/reparera” hennes gamla plaststolar på baksidan. Jösses, hon behöver verkligen nya utemöbler, jag orkar inte lappa ihop skiten längre.
/ Max
 
Svar: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Har precis oljat in altan och skulle behöva möbler till altan. Men är tyvärr sjukskriven så ekonomin för möbler finns inte just nu.
Så vinna möbler vore en dröm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.