Svar: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Är sådana här tävlingar på riktigt eller är det bara ett sponsorjippo? Skulle vilja ha detta möblemang för att spela vår kvälls-skip-bo.

Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vinden förstörde min parasoll som sedan fall över min grill och locket fick en rejäl bula och en arbetskollega brände sönder mitt bord på fyllan (han är portad nu). Så ett nytt bord hade varit guld.

P
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är nr 3: Göteborg Kållered och Hisingen, Stockholm Tyresö och Karlstad.
Jag kan visa upp möblerna på campingen där min husvagn står året runt. Det blir fin reklam för dessa sina möbler och den som är intresserad i Sörmland kan åka och se möblerna i verkligheten. Detta är bästa anledningen att utse mig till vinnare av gruppen.
Vänliga hälsningar från Rörviks camping Gunilla Porsvant

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Alt.3
Jag vill vinna, så jag kan parkera min kompis ute på altanen då hon har gipsade ben heeela sommaren. Hon bör sitta skönt!

Svar på tävlingsfråga:
Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Motivering:
Emellanåt bjuder jag in till mitt hem, släktingar, vänner och även dem som tigger vid Coop och vid Ica,
att dela mitt bröd och njuta en fika.
Då fattas ibland både bord och stol
vid måltidsgemenskap i sommarens sol.
Just därför är jag den välsignade kvinna
som innerligt önskar dem vinna
För att dela mitt goda med ännu fler
av dem på vilka så många ser ner.

Svar: 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Har ingen användning för kräftskivan, men skulle sitta bra till surströmmingen.

Svar 3
Jag skulle vilja sitta ute och äta men är utan möbler på altan

Vi har inga trädgårdsmöbler överhuvudtaget, då vi inte kan prioritera dem pga omfattande renovering. Förhoppningsvis nästa sommar är vi klara med huset men det vore ju hur mysigt som helst att kunna sitta ute redan nu och njuta av solen.

Svar.3 Kållered,hisingen,Tyresö Karlstad
Skulle passa bra att sitta i nya utemöbler i kvällssolenpå våran nya altan:)

#3 - Kållered, Hisingen,Tyresö, Karlstad

Planen va att köpa nya utemöbler i år, men med ett utdömt avlopp blir det att bokstavligt talat lägga pengar på skit.... Just nu sitter vi på möbler som vi ärvt av tidigare ägare av huset, och det med livet som insats. Rangligare grejer får man leta efter.

Svar: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Jag och sambon ska snart flytta till ett nytt hus, Då jag bor hos svärföräldrarna har vi inte många möbler kan jag säga. Dessa möbler skulle vara så fina hemma hos oss och användas flitigt dag och kväll!

Svar 3

De vore perfekta till vår balkong. Vi fick inte plats med vår möbelgrupp när vi flyttade men köparna av huset blev glada när de fick dem.

Svar 3 Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad.

Skulle vilja ge de till min svåger och svägerska då dom nyss köpt ett hus med en mycket stor och fin altan men då dom måste prioritera annat än utemöbler så står tyvärr altanen helt utan möblemang för tillfället.

Skulle nog förgylla deras sommar. :)

Svar: 3 Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Har i flera år tänkt att det är dags att byta ut våra gamla utemöbler, och alltid tänkt att vi tar det när utförsäljningen startar till hösten. Problemet har bara varit att när vi väl försökt så har vi varit för sent ute.

Nu är våra gamla utemöbler i sämre skick än någonsin, och häromdagen bröts halva armstödet av på en av stolarna. Detta set från "Bra Sommarmöbler" vore alltså raka motsatsen till våra nuvarande "Dåliga Sommarmöbler"!

Rätt svar är alternativ 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad.
Jag hoppas på att vinna för att vår uteplats på framsidan gapar helt tom. Det vore fint att kunna sitta där och äta eller fika.
Vi är dessutom fem i familjen och har gäster ibland, så skulle vi vinna ett bord med fyra stolar finns det risk att vi skulle känna oss manade att skrapa fram stålars till att köpa ett kompletterande set. Win-win för Bra Sommarmöbler och oss ;-)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.