Avslutad: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
Hönö matgrupp med ett bord och fyra stolar i teak och svartlackerat stål med textilene klädsel.

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: https://www.brasommarmobler.se/
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Redigerat:
  • Gilla
emsan86 och 1 till
  • Laddar…
Svar nummer 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Skulle ta mig en morgonkaffe på altan förra veckan och satte mig i min plaststol precis som förr när den small ihop och jag klämdes ihop som en fällkniv och fick kokhett kaffe i knät och ett blåmärke på gäddhänget. Man kan ju säga att mina stolar också har en “lite gungande funktion” men inte så som jag vill att det ska vara, ett nytt set vore alltså en gudagåva! :crysmile:
 
  • Haha
lizaliza
  • Laddar…
Du hittar dem i: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Idag har vi ett solblekt grönt plastbord med tillhörande solblekta stolar på vår uteplats. Detta har vi fått ärva av min bror, som i sin tur ärvt det från våra föräldrar. Det har många år på nacken, är inte snyggt, men fyller sitt syfte. Vår uteplats är väldigt pittoresk med ölandssten och en pergola med röda druvor som ramar in uteplatsen - vilket gör att de gröna plastmöblerna sticker i ögonen. Det vore fantastiskt att ha snygga utemöbler som framhäver vår uteplats istället!
 
Svar: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi skulle vilja ha ett set till framsidan så vi kan njuta av middagen i solnedgången istället för att sitta på skuggsidan.
 
Rätt svar: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Det är dags att visa vem som bestämmer! Inte längre ska jag hålla mig inne. Inte längre ska jag vara rädd. Det är bara att ta fram min BUG-A-SALT bege sig ut och stå sin mark! (Eller sitta på dessa fina stolar :rolleyes:) För nu är jag minsann trött! Myggen får ej vinna :rofl:

För den nyfikna: https://bit.ly/2Yi1B7d
 
Nr 3.
Har fått ner 8 av 32 plintar till altanen. Dessa skulle se grymma ut sommaren 2021 när den är färdig!
 
Svar: 3, Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

I dagarna letar jag mig igenom annonser för gatsten till vår tilltänkta vrå på skogstomten. Tänk att få sitta vackert på Hönömöbler och gunga lätt i kvällssolen. Vilken dröm!
 
D09
Svar 3

Saknar bord och stolar för att kunna sitta och umgås på framsidan och njuta av de senare soltimmarna på dygnet :)
 
Svar: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi har nyligen flyttad till vårt första radhus och behöver få ordning på vår uteplats. Utemöblerna skulle bli mittpunkten i den oas vi inte kunde ha, när vi bodde i lägenhet.
 
Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Nytt hus med inflytt i slutet av augusti, vore perfekt att ha utemöblerna fixade till den första grillningen i nya hemmet och slippa äta inne.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Efter flytt till drömhuset har kassan rasa.
Vi bär ut köksbordet när det är dags att kalasa.
Även om träningspasset gör gott
Nya utemöbler hade skyddat från ryggskott
 
Svar: 3

Min lilla familj skulle bli överlycklig om vi äntligen slapp sitta och försöka käka grillmiddag vid ett rangligt cafébord. Dottern på 8 månader skulle äntligen få plats vid bordet, gäster skulle äntligen kunna bjudas in och sommaren skulle kunna avslutad i stil.
 
Svar: 3

Har kört vår utegrupp till återvinningscentralen efter många års trogen tjänst. Det här skulle inte bara ersätta det gamla utan förnya hela uteplatsen och göra den än mer inbjudande.
 
Svar 3. Ja, skulle göra mig glad men min sambo gladare, då vi just nu verkligen saknar en snygg utegrupp! Skulle göra livet lite trevligare om alla kunde få plats ute när vi äter!

Mvh
 
Svar.kållered,Hisingen,Tyresö,Karlstad.
Har en nybyggd altan men ännu inga utemöbler, har inte haft semester på två år så det skulle vara underbart att få tillbringa årets semester på altan med nya utemöbler!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.