Den lät inte bra och det ser inte ut som det ska mellan trumma och gummi (hur det nu ska se ut). Det är en Bosch Maxx 7. Går det fixa själv?
 
A
ser ut som trumlager ras
 
Listen ser jag inget fel på, den är som den ska vara. Trumman låter som den skaver mot något, t ex gummi. Kanske en strumpa som halkat in och snott sig eller så. Funkar maskinen i övrigt?
 
ricebridge ricebridge skrev:
Listen ser jag inget fel på, den är som den ska vara. Trumman låter som den skaver mot något, t ex gummi. Kanske en strumpa som halkat in och snott sig eller så. Funkar maskinen i övrigt?
Trumman skaver mot listen. Den funkar i övrigt förutom att den for ett sådant oväsen att vi som var i tvättstugan hoppade högt av förskräckelse. Jag kastade mig på vredet och stängde av innan den exploderade.

electroluxaren skrev:
ser ut som trumlager ras
Ja vi insåg att trumman satt snett på nåt sätt. Det är nog som du säger.

Det blir till att köpa en ny.
 
M Micke_xyz skrev:
Trumman skaver mot listen. Den funkar i övrigt förutom att den for ett sådant oväsen att vi som var i tvättstugan hoppade högt av förskräckelse. Jag kastade mig på vredet och stängde av innan den exploderade.



Ja vi insåg att trumman satt snett på nåt sätt. Det är nog som du säger.

Det blir till att köpa en ny.
Skruva upp den och kolla om strumpmonstret tagit något till fånga innan du köper en ny.
 
Nej det fick bli en ny.

En Bosch WAT2869SSN.

Kostade 10.5 kkr på white away. Vi valdi tretti.se. Där var den 4 kkr billigare...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.