Hej!

Undrar om man kan ventilera ut frånluften från torktumlaren via en kanal i murstocken?

Eller måste jag satsa på en kondenstumlare?

Maria
 
Varför inte? :)
Jag skulle kanske rådfrågat en sotare innan.
 
Kolla in energiförbrukning på lång sikt... tror du väljer en modern maskin....
men om du inte gör det.......att köra in luften in i murstocken går nog bra fuktmässigt....
ganska varm luft körs in... osså lite självdrag hela tiden.... antar jag.... kopplat till
värmeväxlare blir det rena eländet....
men det är värre med luddet som följer med på lite sikt... sätter sig i skorstenspipan.....
och försämrar ddarget på sikt...
 
Kan inte nån pilla bort Bertils punkt-tangent? ;)
 
Auto fire,,,
 
oki doki nu har jag ritat ett kryss på den**********
 
lite punkter, vad gör det? Tycker det är bra, man ser direkt när Bertil skrivit något och det som han skriver brukar vara värt att läsa...
... men ibland brukar det iof vara mest punkter... ;)
 
Det var tankepunkter, men nu är det slut, nu får det bli *********
Jag säger som vännen Carl von Linné, inte lätt att tala så alla förstår, det får bli latin med dom lärda, och med bönder o annat löst folk får det bli mest punkter så även dom förstår, skulle haft smileys här men mina är "nere" har väl inte betalat telia eller nåt punkt punkt punkt
 
det är så när man inte vet hur man skall skriva så att alla förstår. då kastar man in några punkter med betydelsen "fundera själv" :)
jag var en flitig punkt användare i sms tidigare tills folk började klaga så nu är jag medlem i anonyma punktanvändare ... :D
 
Åfaan kan ja få anmälningshandlingar till den klubben. Har ni krav vid antagandet?
Jag borde väl gå "rakt" igenom!!!!!!!!!!!!!!!! behövs rekommendationer hoppas jag på dig!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.