Hej,

Osäker på om jag kan fråga detta i denna tråd. Såfall får någon ta bort det. Men står i lite akut situation här sen rpå kvällen..

Har gjort flera tvättar idag. Men den sista tvätten vägrar bli klar. Som nu tex stod det 4min kvar och den började öka farten för sista rundan sen bara den slutar å så står det 56min igen ellr 140 osv beroende på vilket program man har valt. Så man får starta om den men sen gör den samma kidnappat tvätten hmm. Startat om den 2 ggr nu. Alltså ståt to flera timmar hmm.
 
S
När det är 4 minuter kvar återstår bara centrifugeringen. Bryt då strömmen och ta ut tvätten. Kanske får vänta någon minut innan det går att öppna luckan.
 
S Stegatorparn skrev:
När det är 4 minuter kvar återstår bara centrifugeringen. Bryt då strömmen och ta ut tvätten. Kanske får vänta någon minut innan det går att öppna luckan.
Tack. Hade precis gjort så och lyckades få ut det. Passade även på rensa runt lite mer i maskinen. Får prova imorn igne och se om det funkar. Hmm
 
S Stegatorparn skrev:
När det är 4 minuter kvar återstår bara centrifugeringen. Bryt då strömmen och ta ut tvätten. Kanske får vänta någon minut innan det går att öppna luckan.
Den hade visst en gång inte tömt ett av medel facken också. Det hade den nu dock. Va kan felet va då tro. Kass på sådsnt här
 
S
Sannolikt något kontaktfel. Efter flera års drift kan reläkontakter bli lite brända.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.