Three Italian nuns die and go to heaven.

At the Pearly Gates, they are met by St. Peter. He says, "Sisters, you all lived such exemplary lives that the Lord is granting you six months to go back to earth and be anyone you wish to be.

The first nun says, "I want to be Sophia Loren." And poof she's gone. The second says, "I want to be Madonna”. And poof she's gone.

The third says, "I want to be Alberta Pipalini."

St. Peter looks perplexed. "Who?" he asked. "Alberta Pipalini," replies the nun. St. Peter shakes his head and says, "I'm sorry, but that name just doesn't ring a bell. The nun then takes a newspaper out of her habit and hands it to St. Peter. St. Peter reads the paper and starts laughing. He hands it back to her and says, "No sister, the paper says it was the 'Alberta Pipeline' that was laid by 1,400 men in 6 months."
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Cheesen och 14 till
  • Laddar…
Hus med kontrasterande arkitektur och färger, svart hus intill ett ljust rosa och lila hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Grannsämja?


Med vänlig hälsning, fremax
 
fremax fremax skrev:
[bild]

Grannsämja?


Med vänlig hälsning, fremax
Jag vill se bilen som tillhör huset till höger :cool:
 
  • Gilla
  • Haha
pacman42 och 4 till
  • Laddar…
?
Jag%20i%20blommig%20bil.jpg
 
  • Gilla
  • Älska
tompaah7503 och 2 till
  • Laddar…
fremax fremax skrev:
[bild]

Grannsämja?


Med vänlig hälsning, fremax
Just de där två kommer nog bra överens.. de andra kommer nog inte överens med dem haha ;)
 
TeroM TeroM skrev:
Riktiga golfstrumpor har 18 hål ...
TeroM TeroM skrev:
Riktiga golfstrumpor har 18 hål ...
Hahahahahahahahahhahhah........................:rofl::crysmile::crysmile::crysmile::crysmile:
 
fremax fremax skrev:
[bild]

Grannsämja?


Med vänlig hälsning, fremax
Min hjärna kunde först inte bearbeta innehållet på den bilden, och det gjorde mig orolig...
 
fremax fremax skrev:
[bild]

Grannsämja?


Med vänlig hälsning, fremax
Jag tänker på skurken Grus hus i "Dumma mej"!
latest
 
  • Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
F
Tre hus i rad med färgglada fasader och två parkerade bilar framför det högra huset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lite besviken på högra husets val av bil.
 
Mikael_L
Hur rolig som helst, iaf för elktronördar ... :)

 
  • Haha
  • Gilla
Strip och 5 till
  • Laddar…
richardtenggren
 
  • Gilla
  • Haha
big mike och 10 till
  • Laddar…
J Jonas_81 skrev:
Jag vill se bilen som tillhör huset till höger :cool:
71Vs2zwA%2BDL._SX466_.jpg




Samtidigt är jag lite besviken över att vänstra husets bil inte ser ut så här:
batmobile-the-tumbler-3d-model-max-obj-fbx-stl.jpg
 
  • Gilla
pacman42 och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Nu är det fredag, och jag vill minnas att vi har lite högre i tak - för lite låga skämt, med lätt se...isk prägel, så jag kör denna då:


”När jag var 14 ville jag bara ha en tjej med stora bröst.

När jag var 16 träffade jag en tjej med stora bröst. Men det fanns ingen passion. Så jag bestämde mig för att hitta en passionerad tjej med sug på livet. På gymnasiet träffade jag en passionerad tjej, men hon var alldeles för känslosam. Så jag bestämde mig för att hitta en stabil tjej.

När jag var 25 träffade jag en jättestabil kvinna. Men hon var så tråkig. Hon var så förutsägbar. Tyckte inte att någonting var spännande. Livet blev så tråkigt att jag bestämde mig för att hitta en spännande kvinna.

Vid 28 träffade jag en spännande kvinna, men jag hann aldrig med i svängarna. Hon skulle göra allt på en och samma gång. Hon gjorde tokiga, barnsliga saker samtidigt som hon flörtade med alla hon mötte. Hon gjorde mig lika ledsen som glad. Hon var helkul i början, och väldigt energisk, men utan visioner. Så jag bestämde mig för att hitta en kvinna med ambitioner.

När jag fyllde 33 träffade jag en smart och ambitiös kvinna med båda fötterna på jorden. Så jag gifte mig med henne.Hon var så ambitiös att hon tog ut skilsmässa efter några år och med sig allt jag ägde.

Nu är jag 56, och allt jag vill ha är en tjej med stora tuttar … ”
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
pennybridge och 11 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu är det fredag, och jag vill minnas att vi har lite högre i tak - för lite låga skämt, med lätt se...isk prägel, så jag kör denna då:


”När jag var 14 ville jag bara ha en tjej med stora bröst.

När jag var 16 träffade jag en tjej med stora bröst. Men det fanns ingen passion. Så jag bestämde mig för att hitta en passionerad tjej med sug på livet. På gymnasiet träffade jag en passionerad tjej, men hon var alldeles för känslosam. Så jag bestämde mig för att hitta en stabil tjej.

När jag var 25 träffade jag en jättestabil kvinna. Men hon var så tråkig. Hon var så förutsägbar. Tyckte inte att någonting var spännande. Livet blev så tråkigt att jag bestämde mig för att hitta en spännande kvinna.

Vid 28 träffade jag en spännande kvinna, men jag hann aldrig med i svängarna. Hon skulle göra allt på en och samma gång. Hon gjorde tokiga, barnsliga saker samtidigt som hon flörtade med alla hon mötte. Hon gjorde mig lika ledsen som glad. Hon var helkul i början, och väldigt energisk, men utan visioner. Så jag bestämde mig för att hitta en kvinna med ambitioner.

När jag fyllde 33 träffade jag en smart och ambitiös kvinna med båda fötterna på jorden. Så jag gifte mig med henne.Hon var så ambitiös att hon tog ut skilsmässa efter några år och med sig allt jag ägde.

Nu är jag 56, och allt jag vill ha är en tjej med stora tuttar … ”
Jag har jättehögt till tak.. men det där var mer ett lite sorgligt livsöde.. och det har inget med de stora tuttarna att göra :)
Nu får du allt hitta en rolig historia till mig! :) Fredagsfräckis är ok... :D
 
  • Gilla
hyggabus
  • Laddar…
Mikael_L
En man går in på apoteket med sin 11-årige son. Sonen får syn på hyllan med kondomer och frågar sin pappa:

- Vad är det?

- Det kallas för kondomer min son, svarade pappan. Män använder dem för att ha säker sex.

- Jaha, säger sonen. Det har jag hört talas om i skolan.

Han plockar fram ett tre pack och frågar pappan:

- Varför är det tre i den här förpackningen?

- Den där förpackningen är för gymnasiekillar. En för fredagen, en för lördagen och en för söndagen. Sonen plockar då fram ett sexpack och frågar:

- Men vilka är de här för då?

- De är för universitetsstudenter, svarar pappan. Två för fredagen , två för lördagen och två för söndagen.

- Wow! utbrister sonen. Men vilka använder de här då??? frågar han och plockar fram ett tolvpack.

- De där är för gifta män, suckar pappan. En för januari, en för februari, en för mars...
 
  • Gilla
  • Haha
swe.jocke och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.