Hej!

Jag och min sambo har fastnat för LB-hus Lövsångaren. Tänkte höra med Er här om det är någon som har byggt ett sådant och till vilket pris?

Finns det möjlighet att få bilder mailade på detta hus är det mycket tacksamt!

Mvh

Fredrik & Linda
 
Hejsan!! Priset på huset kan jag ge er SM 1 254,500kr NNF 1 554,400kr NF 1 717300kr Priserna gäller Umeå, men det skiljer inte så mycket på olika län.

Bilder och om nån byggt får ni invänta fler svar,där kan jag inte hjälpa er. ;)
 
Hej!

Tack för svaret!

Vi har fått ett pris på 1 687 500 NF i Östergötland. Sen tillkommer såklart en del tillval som man vill göra. Men totalt sätt tycker vi att LB-Hus håller relativt hög "grundnivå" så att tillvalen behöver inte bli enormt många. Förresten är det någon som har tillgång till deras tillvalsprislista?

Sen undrar vi också om någon här har putsat sitt LB-hus och kan dela med sig av vad kostnaden blev för det?

Mvh F & L
 
Jag har tillvalslistan men den gäller bara Ugglan serien. Jag vet att fler har den så nån kanske har priser på Kataloghusens tillvalslista.

Lycka till ;)

 
Vi tänkte sätta puts på ett förstorat 2-plans Svalan, men det skulle gå på 240000 kr så vi struntade i det.
 
Låter dyrt tycker jag! :'(

Vi fick ett mycket ungefärligt pris på ca 150 000 kr för puts på lövsångaren och även det känns åtminstone 25 000 - 50 000 kr för dyrt.

Men men vi vill hemskt gärna ha huset putsat dels för att det är stilrent och snygg och dels för att det känns mera "underhållsfritt".
 
Jag lyfter tråden litegrann eftersom jag också jagar bilder på lövsångaren !!!

Någon snäll person som byggt lövsångaren som kan springa o fota lite och skicka bilder :cool:
 
Verkligen ingen här på forumet som har bilder på en Lövsångare från LBhus ? :-/
Jag trodde att det skulle vara ett vanligt hus, men ack vad jag bedrog mig. ;)
Nåja, om någon vet vart jag kan hitta bilder får ni gärna hojta till!

/V
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.