Linköping!

Lite ljus i allt mörker som har varit för mig och familjen hade inte varit fel..Vår son på 2 år som genomgick en stor hjärtoperation för 1 månad sedan och sedan jag som bröt armen för två veckor sedan efter ett fall. Vore roligt att få lysa upp vår altan med denna fina belysning:)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Ta chansen att vinna Philips Hue Outdoor Strip
[bild]


Den här nya utomhusljusslingan från Philips är gjord för att klara av väder och vind och belysa din utomhusplats på fantastiska sätt. Med Hue-appen kan du med ett knapptryck välja mellan miljontals olika färger på din ljusslinga. Den klarar även av fysiskt tryck och själva strömkabeln går att förlänga så att du kan lägga ut ljusslingan var som helst i din trädgård, på din altan eller på din balkong för att lysa upp mörka nätter. I paketet ingår 2 m LED-slinga, batterieliminator med stickpropp, 3,5 m strömkabel och clips för att montera slingan.

Den här veckan tävlar vi ut hela tre paket med ljusslingor från M.nu.


Totalt värde: ca 900 kronor per paket

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.


Fråga: I vilken svensk stad hittar du företaget m punkt nu?

Svaret hittar du här: [länk]
  1. Linköping
  2. Norrköping
  3. Malmköping
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 7 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från M.nu. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar M.nu för att de sponsrar den här tävlingen.
Linköping för tusan...

Vårat mörka fnösketorp behöver lysas upp...mer än gärna med denna spännande produkt
 
Linköping för tusan...

Vårat mörka fnösketorp behöver lysas upp med denna spännande produkt...
 
1. Linköping

Har ett Hue system inne och skulle mer än gärna utöka det med en slinga ute.
Hade passat perfekt på altanen i våran paviljong. Kan man sitta där ute och få härligt sken i olika färger. Perfekt för alla olika tillfällen. Tyvärr kostar alla delar lite i ett hue system lite mycket så det har bara blivit några lampor inne. Barnen hade älskat slingan ute. Tänk att få sitta där en sommarkväll med vänner och få det härligt upplyst.
 
1. Linköping

Mmmm.... nu blev man sugen på belysning!
Denna skulle jag vilja sätta under räckesöverliggaren på altanen, där kommer den göra sig perfekt som bänkbelysning till min grillstation!
 
Linköping.

Det vore perfekt till vår mysiga altan och kan nog både funka på den den inbyggda delen och den utan tak och väggar <3
 
1. Linköping

Perfekt tillbehör till mitt barn. Ljus i varierande färg fungerar på pojken på samma sätt som laserpekare för katter. Det skulle ge mamman och pappan lite ro att få vila och göra lite nyttigheter under föräldraledigheten.
Mer stimulans till barnet säger jag!
 
1. Linköping

Försöker hålla trädgården i högsta skick men tiden räcker inte alltid till med en 2 åring hemma samt en till på väg. Denna belysning skulle piffa upp uteplatsen ordentligt
 
Linköping

Jag skulle gärna vilja vinna Philips ljusslinga för att skapa den där magiska stämningen i uterummet under sommarens sena kvällar och nätter. Det borde imponera på grannar och vänner som kommer förbi på mat och dryck med tema från spanska solkusten.
 
Svaret är att de ligger i Linköping

Jag vill vinna för att: vi har precis panikbyggt klart vår altan till sommarstugan inför midsommar. Snart ska vi ha hunnit bulta fast ett trädgårdstält i den också och då är allt som saknas partybelysning!
 
1. Linköping

Då vi bor "långt in i skogen" är det oftast kolsvart och därmed svårt att se var man sätter fötterna på gången upp till huset. (Vi har bland annat frigående höns som inte använder toalett :)
 
Svar: Linköping

Vore toppen att ha ivår trädgård eller bara på altqanen. Vill så gärna ha lite ljus även sena kvällar då vi sitter ute länge när det är varmt och fint.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Ta chansen att vinna Philips Hue Outdoor Strip
[bild]


Den här nya utomhusljusslingan från Philips är gjord för att klara av väder och vind och belysa din utomhusplats på fantastiska sätt. Med Hue-appen kan du med ett knapptryck välja mellan miljontals olika färger på din ljusslinga. Den klarar även av fysiskt tryck och själva strömkabeln går att förlänga så att du kan lägga ut ljusslingan var som helst i din trädgård, på din altan eller på din balkong för att lysa upp mörka nätter. I paketet ingår 2 m LED-slinga, batterieliminator med stickpropp, 3,5 m strömkabel och clips för att montera slingan.

Den här veckan tävlar vi ut hela tre paket med ljusslingor från M.nu.


Totalt värde: ca 900 kronor per paket

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.


Fråga: I vilken svensk stad hittar du företaget m punkt nu?

Svaret hittar du här: [länk]
  1. Linköping
  2. Norrköping
  3. Malmköping
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 7 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från M.nu. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar M.nu för att de sponsrar den här tävlingen.


Svar Linköping
Med två småtjejer som är livrädda för mörker blev det inte många sena kvällar utomhus förra sommaren. Det misstaget vill jag inte upprepa! Så att väva in uterummet i en färgglad ljusslinga hade verkligen satt ”ljuskant” på tillvaron och gett barnen något att hurra över istället för stryka rundor och leta efter monster- win win!!:)
 
Linköping :)


Detta är något vackert på längden,
Nu till den stora frågan, om jag vinner vart ska jag hänga den?
Perfekt för att formas och sättas precis som man vill,
Och det bästa av allt – det hör ej endast julen till.
Få pryda något som jag vackert vill ska bli,
Ideérna är många, det är bara att använda sin fantasi.
 
A
1. Linköping
Skulle vara toppen att ha i min sommarstuga som ligger avsides i ett mörkt område. Då skulle jag kunna utnyttja sommarstugan bättre i höst nu när jag tvingas jobba hela sommaren.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.